OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM TJÄNSTEN PÅ KUNDSUPPORTS-AVDELNINGEN PÅ TELENOR
Som medarbetare på supportavdelningen arbetar du med att lösa olika ärenden som Telenors kunder ringer in om. Du tar emot inkommande samtal från befintliga kunder rörande frågor som kan gälla deras fiberbredband, bredband via telejacket, leveransfrågor, TV-tjänster etc.
En stor del av ditt jobb består av att felsöka kundens tjänster som vi levererar.
Vi utgår ifrån att våra kunder skall få en så bra upplevelse och bemötande som möjligt när de ringer in till oss, vi strävar efter att förmedla hög service.
Blir du en av våra medarbetare kommer du få jobba på en fartfylld arbetsplats där vi alltid strävar efter att ha kul på jobbet. Förutom att du dagligen umgås med dina kollegor så bidrar du till att underlätta vardagen för våra kunder.
Utöver teknisk support kommer du att arbeta med merservice till befintliga kunder. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av teknisk support eller försäljning då det skulle underlätta i din utveckling men inget krav. Huvudsaken är att du uppvisar engagemang och vill lära dig! Du startar din resa hos oss med en gedigen grundutbildning där du får de verktyg du behöver för att känna dig trygg med arbetsuppgifterna och din roll
Det är meriterande ifall du har jobbat med kundbemötande eller service tidigare men absolut inget krav! Du behöver inte heller ha jobbat med teknisk support innan för att kunna klara av rollen, det viktigaste är att du besitter viljan och engagemanget att lära dig nya saker!
VI SÖKER DIG SOM...
- Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
- Talar flytande Svenska och du känner dig bekväm med att ta ett samtal på engelska
VAD VI KAN ERBJUDA DIG?
En arbetsplats och ett företag som ständigt växer där det finns goda utvecklingsmöjligheter för den som uppvisar vilja och engagemang. Blir du vår kollega kommer du börja tjänsten med en introduktion och en resa i vår trainer-utbildning. Du kommer garanterat utveckla dina tekniska kunskaper, din kommunikativa och sociala förmåga hos oss!
START: 2022-06-07
PLACERINGSORT: Umeå
ANSTÄLLNINGSFORM: 80% i arbetsomfattning. Heltid under utbildningsperioden.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, 08:00-21:00 måndag-fredag, helger 10:00-19:00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-05-27
Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.
Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780