OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
TNG söker nu för kunds räkning helpdesk- och servicedesktekniker.Här har du som är intresserad av teknisk problemlösning möjlighet att få in foten på ett stort IT-företag.Som servicedesktekniker kommer du att ge teknisk support åt kundföretagets externa företagskunder.Du kommer att arbeta med incident hantering via telefon och mail.Arbetsuppgifterna inkluderar i första hand kontoadministration samt support av Outlook och interna system som du får fullständig upplärning på.Denna tjänst ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du är anställd av TNG och arbetar som konsult ute hos vår kund.Vi erbjuder en konkurrenskraftig lön och en spännande arbetsplats.Profil Vi söker dig som har teknisk utbildning och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.[ Du har goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som i skrift.Vidare har du goda kunskaper i Windows och Microsofts produkter.Det är meriterande om du har kunskap inom Exchange, AD och Citrix.Du har en hög servicekänsla och ett stort tekniskt intresse.Du är tålmodig, positiv och duktig på att bemöta människor.Ansök snarast då intervjuer sker löpande.Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. TNG IT är specialiserat på bemanning och rekrytering av IT-kompetens med särskild inriktning mot service desk, support, utveckling, drift och nätverk.Vi arbetar utifrån en unik process som kombinerar styrkorna hos headhuntingföretag och bemanningsföretag[ vilket ger oss ett ovanligt stort urval av kandidater att utgå från.Effekten blir hög kvalitet med snabb leverans.TNG IT finns i Stockholm, Göteborg och Malmö.