OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi har sedan 14 år bedrivit olika former av utbildning i samarbete med företag och organisationer. Vårt största fokus är yrkeshögskoleutbildning där vi just nu behöver rekrytera en intervjuare med god telefonvana samt goda administrativa kunskaper inom Officepaketet mm till yrkeshögskoleutbildningar inom teknik. ABLI AB samarbetar nära olika anordnare inom bla. inom yrkeshögskolan och frontar oftast med deras varumärken till slutkunder, studerande, internt och olika myndigheter - där vi företräder våra kunders verksamhet.
Tjänstens innehåll i huvudsak:
Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare med god erfarenhet av både inkommande och utgående telefonsamtal. Samt god administrativ förmåga till våra eftergymnasiala yrkeshögskoleutbildningar i Växjö. Huvudsakligen handlar rollen om att svara på frågor från våra studerande, kontakta nya studerande i antagningsprocessen och informera dem om våra utbildningar så de kommer igång på ett bra sätt. Även uppföljning av studerande kommer ingå i tjänsten där du coacha och stötta studenterna genom deras utbildningar.
Du kommer också att arbeta med administrera områden kring utbildningarna.
Även kontakt med näringslivet och boka studiebesök, gästföreläsare, stämma av behov kring olika utbildningar innebär kontakter med näringslivet och olika myndigheter.
För att lyckas med detta arbetar du nära de näringslivet, utbildningsansvariga, utbildningskonsulter, samt övrig personal på ABLI AB och utbildningsanordnaren. I tjänsten ingår kvalitetsgranskning, planering, och administration. Även andra uppdrag kommer vara aktuella parallellt.
Formell kompetens:
För denna tjänst krävs en högskole-/universitets-/yrkeshögskoleexamen eller motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt.
Det är mediterande om du arbetat i kundtjänst eller andra serviceyrken sedan tidigare.
Personlig kompetens:
För att klara av, och trivas i, rollen behöver du vara service- och kundorienterad och ha ett stort engagemang. Du måste också ha förmågan att arbeta kvalitetsmedvetet och strukturerat mot mål med tydlig deadline. Vidare är det viktigt att du har goda datakunskaper, god administrativ förmåga samt god förmåga att kommunicera i tal och skrift. God telefonvana. Kunskaper i Officepaketet samt god förmåga att sätta sig in i olika administrativa system. Van att arbeta med sociala medier. Meriterande är om du arbetat inom yrkeshögskoleverksamhet tidigare eller med olika typer av förankringsarbete hos näringslivet.
Övrig information
Tillträdesdag
Enligt överenskommelse.
Placeringsort
Växjö – ambulerande tjänsteman
Anställningsform
Anställningen är på heltid eller deltid med under en period inledningsvis. Eventuell möjlighet till förlängning finnas.
Sista ansökningsdag
19 okt, men vi kallar löpande till intervju så skicka in din ansökan redan idag.
Kontaktperson
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att ta kontakt med Stefan Gustavsson, VD mail stefan.abli@gmail.com
Är du den vi söker?
Välkommen att skicka in dina ansökningshandlingar innehållande CV och personligt brev där du motiverar varför du söker dig till just denna tjänst. Vi är tacksamma om vi får din ansökan så snart som möjligt och återkommer med besked till dig direkt efter att vi fattat ett beslut.
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum
2022-09-18
Ersättning
Enligt överenskommelse
Så ansöker du
Skicka din ansökan (CV och personligt brev) via mail - stefan.abli@gmail.com
Företag
ABLI AB
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.