OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
JobBusters Aktiebolag
Om oss
JobBusters är ett av de snabbast växande rekryterings- och personalythyrningsföretagen i Sverige och vi är ett blivande gasellföretag. Vi hjälper företag med kompetensförsörjning i alla branscher och med alla typer av tjänster. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre lokala bolag. Vi tror att en bredd skapar möjligheter, både för våra kunder och för våra kandidater. Därför väljer vi att vara just breda, både när det gäller typer av tjänster, men även tillvägagångssättet i processen för att nå en klar tillsättning. Det innebär också att våra uppdrag har stor variation för dig som anställd.
Långsiktigt samarbete är något vi strävar efter, vi är alltid flexibla och lyhörda för kundens behov och kandidatens önskemål om utveckling. Vår målsättning är alltid att hitta kundens drömkandidat och kandidatens drömjobb!
Vi har kontor i Stockholm och Linköping. Du kommer att arbeta på vårt Stockholms-kontor på härliga Lilla Essingen.
Arbetsuppgifter
Nu letar vi efter dig som vill arbeta med rekrytering hos oss! I din roll som Personalansvarig kommer du ha fullt rekryteringsansvar för dina egna uppdrag och självständigt ansvara för flera rekryteringsprocesser löpande.
Du kommer att ha arbetsuppgifter så som kundmöten, annonsering, CV-sök, telefonintervjuer, intervjuer, uppföljning, referenstagning samt andra vanligt förekommande administrativa uppgifter. Du kommer även att ha ett personalansvar för de konsulter du rekryterar, vilket innebär uppgifter så som anställning, uppföljning, avslut, personaladministration, tidsrapportering mm. I din vardag ingår också förhandling och svårare samtal med kund och kandidat.
Du kommer att jobba i ett rekryteringssystem och även använda dig dagligen av MS Office.
Du som söker har ett intresse för branschen och vill lära dig mer inom området!
Kvalifikationer
- Du har en eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi, IT, personal eller annat relevant område.
- Du har gärna erfarenhet av en koordinerande roll.
- Du talar och skriver svenska obehindrat samt har en god engelska, då du använder dig av språken i tjänsten.
- Du är en mycket god administratör och har goda kunskaper i Office-paketet.
- Du har ett intresse för sälj och affärer.
- Det är meriterande om du har erfarenhet av B2B.
- Det är meriterande om du har kunskaper gällande arbetsrätt.
Personliga egenskaper
Vi lägger mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du framåt, målinriktad och har en stark drivkraft. Du är social, har god kommunikationsförmåga och tycker om att jobba i ett högt tempo. Du är ansvarstagande och har en relationsskapande personlighet. Du är självklart resultatorienterad och drivs av att lyckas i ditt jobb.
För oss är det också viktigt att du är prestigelös, initiativrik och trivs på ett mindre, men växande företag!
Övrigt
Vi kan erbjuda dig en flexibel och dynamisk roll, med ett ungt och glatt gäng, i ett växande företag. Vid goda resultat finns mycket goda möjligheter till utveckling både personligen och i företaget.
Vi präglas av en företagskultur med riktigt högt i tak, hög ambitionsnivå, korta beslutsvägar och en trevlig arbetsmiljö. Du kommer att jobba med kompetenta och drivna arbetskollegor som peppar varandra och har riktigt kul på jobbet.
Du kommer att ha en trygg fast lön med ett mycket fördelaktigt bonussystem.
Varje år åker vi på en resa, då vi uppnått våra mål. Senast gick den till Spanien och Costa del Sol.
Lön
Fast lön med rörlig bonus.
Tillträde och ansökan
Heltid, tillsvidare med start omgående eller enligt överenskommelse. Kontorstider med flex.
Skicka in din ansökan snarast, gärna med foto. Urval sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm