OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget
Jobzone startade i Norge 2002 och har med stor framgång vuxit mycket snabbt inom personaluthyrning och rekrytering.Vi arbetar närmare konsulterna och kunderna än vad som har varit vanligt i bemanningsbranschen.Genom franchiseägande och partnerskap uppnås ett stort engagemang hos våra anställda.Vi har nu även startat med personaluthyrning och rekrytering i Sverige och första etableringsorten är Solna, (se www.jobzone.se).
Arbetsbeskrivning
Den ekonomiansvariga i Jobzone erbjuds en mycket spännande möjlighet, nämligen att vara med och bygga upp företagets beprövade koncept i Sverige.Du kommer att ha hand om all förekommande ekonomi inom företaget såsom löpande bokföring, fakturering, bokslut, löneutbetalningar samt lönehantering i övrigt.Du måste även känna till de regler som gäller i ett bemanningsföretag kring sjukdom, semester och pensioner.I arbetsuppgifterna ingår också ansvar för redovisning, skattedeklaration och budgetering.Har du även kunskap om arbetsrättsliga regler och personalfrågor är det meriterande.Du sköter även kontakterna med vår revisionsbyrå och factoringföretag.
Kvalifikationer och personlighet
Vi tror att du är 30-40 år och har 7 års arbetslivserfarenhet från ekonomiavdelningar, gärna från konsult- eller bemanningsföretag.Du behärskar Officepaketet och lönehantering.
Du är noggrann, flexibel och prestigelös.Du ska kunna förmedla ekonomisk information på ett lättbegripligt sätt och ha lätt för att samarbeta.
Att arbeta i Jobzone innebär högt tempo, delaktighet, nybyggaranda, del av det ekonomiska resultatet och att ha kul på jobbet.
Ansökan och kontakt
Är du sugen på en spännande utmaning?Vi har redan påbörjat rekryteringsprocessen och behöver din ansökan snarast!
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Nevenius
070-1678514