Jollyroom presenterar: JollyTalent - Kickstarta din karriär inom kundtjänst

Jollyroom presenterar: JollyTalent - Kickstarta din karriär inom kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 2 000 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 75 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. I Göteborg ligger Campus Jollyroom, här finns ett stort nybyggt kontor, flera moderna lager, showroom för våra kunder samt gym och restaurang för våra medarbetare. Vi har även en fysisk butik i Stockholm, Kungens Kurva. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 500 fantastiska medarbetare, 300 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.

Ta steget in i en värld där möjligheterna flödar och passionen brinner.

Välkommen till Jollyroom, Nordens största e-handlare inom barn- och babyprodukter med hemvist i Göteborg! Här på Jollyroom finns det en plats för dig som har en inre längtan att hjälpa och stödja andra. Erfarenhet i all ära, men till JollyTalent-gruppen söker vi personer med rätt personlighet, viljestyrka och attityd. Vi tror på att ge alla en chans att kliva in på arbetsmarknaden och utveckla sig själva. Och vi kommer ge dig träning och stöd för att du ska kunna blomstra i din roll som Kundserviceagent.

I rollen som Kundserviceagent kommer du att vara själva ankaret för våra svenska och norska kunder. Du kommer vara den person som stöttar och guidar dem genom telefon, e-post och sociala medier. Din varma och professionella inställning kommer att vara nyckeln till att skapa en strålande kundupplevelse, och för att lösa eventuella bekymmer och frågor som kan uppstå.

Dessutom kommer du att få vara en del av vårt team som hanterar reklamationer. Här kommer du att vara den som tar hand om våra kunders klagomål och arbetar för att hitta de perfekta lösningarna. Vi uppskattar din förmåga att vara lyhörd och problemlösande samtidigt som du bibehåller vår höga servicenivå.

Som en viktig länk i vårt team kommer du också att spela en aktiv roll i att bygga upp våra rutiner inom kundservice och bidra till utvecklingen av hela avdelningen. Vi välkomnar nya idéer och initiativ för att förbättra våra processer och leverera en ännu mer fantastisk kundserviceupplevelse.

Vi letar efter dig som är redo att hoppa in i karriären med en gång. Som sagt, erfarenhet är inte det viktigaste för oss, det är din personlighet och vilja att lära dig som vi värdesätter. Vi söker någon som är passionerad, engagerad och strålar av positivitet. Du ska vara en lagspelare som älskar att arbeta i en snabb och pulserande miljö.

På Jollyroom kommer du inte bara att få möjligheter, du kommer även att bli en del av vårt Jollyteam. Möjligheten att växa och utvecklas inom företaget har vi massvis av exempel på, förra året tillsattes 54 % av alla tillsvidareroller internt. Vi erbjuder kontinuerlig coachning och stöd för att hjälpa dig att nå dina mål, både personligt och professionellt.

Är du redo att ta steget in i din karriär, bli en del av vårt fantastiska team och göra verklig skillnad för våra kunder - vänta inte längre! Skicka in din ansökan redan idag och låt oss tillsammans skapa en enastående kundupplevelse och lyfta Jollyroom till nya höjder!

Och kom ihåg, det är din personlighet och ditt unika bidrag som vi längtar efter. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig till JollyTalent-teamet!

Praktiska ting
- Start: 7 augusti
- Omfattning: Heltid, 40 h/vecka
- Anställningsform: Visstidsanställning till och med 2024-01-31, med chans till förlängning
- Förmåner: Gratis tillgång till nytt gym, fredagsfika, frukt och personalrabatt
- Kollektivavtal; Tjänstemannaavtalet mellan Svensk Handel och Unionen
- Placering: Sörredsvägen 111, Torslanda/Göteborg
- Kontakt & frågor: v. 28 - Nicole Bellman, via nicole.bellman@jollyroom.se, v. 29 och framåt - Annett Hanna, via annett.hanna@jollyroom.se

Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på Instagram och LinkedIn!

Visste du att vi har öppnat en fysisk butik i Oslo? Läs mer här!
https://www.dagenshandel.se/article/view/1020648/ny_butik_for_jollyroomvi_har_letat_efter_ratt_lokal_under_en_lang_tid

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jollyroom
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 juli 2023
  • Ansök senast: 26 juli 2023

Liknande jobb


Servicetekniker

Servicetekniker

23 december 2024

Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

23 december 2024

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

23 december 2024

23 december 2024