OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 2 000 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 75 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. I Göteborg ligger Campus Jollyroom, här finns ett stort nybyggt kontor, flera moderna lager, showroom för våra kunder samt gym och restaurang för våra medarbetare. Vi har även ett kontor i Umeå samt en fysisk butik i Stockholm Kungens Kurva. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 500 fantastiska medarbetare, 300 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.
Dansktalande kundserviceagent
Vi utökar nu vårt danska team och söker dig som älskar service. På vår kundserviceavdelning levererar vi service i världsklass med medarbetare som är kommunikativa, lösningsorienterade och målinriktade. Vi söker därför dig med liknande egenskaper som även är flytande i norska språket.
Som kundserviceagent har du följande arbetsuppgifter:
- Hjälpa våra kunder via telefon, email, chatt och sociala medier
Reklamationshantering
- Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen
Vi söker dig som:
- Talar och skriver flytande på danska och engelska.
- Har service erfarenhet 1-2år.
- Har god datorvana
Vi som företag erbjuder dig:
- En entreprenörsdriven verksamhet.
- Hög utvecklingstakt och en spännande bransch med stor potential.
- Karriärmöjligheter.
- Friskvårdsbidrag för tillsvidareanställda.
- En ungdomlig och pulserande miljö.
- Kollektivavtal.
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city.
- Möjlighet till arbete på distans inom Sveriges gränser.
Praktisk information och upplägg
- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid
- Arbetstider: Måndag-fredag kl. 8-17 samt 1-2 söndagar kl. 8-17 per månad
- Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
- Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111, eller på distans inom Sverige.
- Vid frågor kontakta: Eva Lidbrink, via eva.lidbrink@jollyroom.se
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Tycker du att detta låter som ett jobb för dig? Ansök då snarast eftersom vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag!
Vi undanber oss för närvarande samtal från samtliga rekryterings- och annonsleverantörer.
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Nedan finner du våra senaste PR-meddelanden där du kan läsa mer:
Vi har haft en superstart på 2021! -> https://www.market.se/nyhet/flygande-start-pa-aret-for-jollyroom-kalla-vadret-har-drivit-extrema-behov
Vi anställde 200 personer inför julhandeln -> https://www.ehandel.se/jollyroom-fick-5000-ansokningar-raknar-med-en-halv-miljon-order
Vi vann årets logistiketablering 2020 -> https://intelligentlogistik.com/nyhetsflode/fastigheter/jollyroom-gor-arets-logistiketablering-2020/
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalchef Terese Fernbring
Personalansvarig Terese Fernbring
Terese Fernbring
HR assistent Nicole Berger
Nicole Berger
HR Generalist Louise Bichler
HR Nicole Berger
Personalchef Terese Fernbring
HR Chef Terese Fernbring
Personalchef Terese Fernbring
0739808240