OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Den danska marknaden växer så det knakar och vi söker därför fler dansktalande kundservicestjärnor!
Vårt danska team består av 7 härliga medarbetare som alla pratar och skriver flytande danska. Ungefär hälften av teamet kan svenska, några har lärt sig det under sin anställning hos oss. De har olika erfarenheter från arbetslivet, men den gemensamma nämnaren är att alla tidigare har jobbat med service gentemot kund på ett eller annat sätt. De är mål- och serviceinriktade, har ett lösningsorienterat förhållningssätt och är initiativtagande. För oss är det viktigt att du besitter liknande erfarenhet och egenskaper. Detta ger oss alla förutsättningar att ge våra kunder den bästa servicen i branschen.
Vi tror att du har följande bakgrund:
- Flytande kunskaper i både skrift och tal i danska
- Van vid kundbemötande via telefon och mail
- Meriterande med kunskaper i svenska men inget krav
- Mycket meriterande med erfarenhet av kundservice inom e-handel
Vi är helt säkra på att du är:
- Serviceinriktad och pedagogisk
- Lösningsorienterad och flexibel
- Strukturerad
- Initiativtagande
Arbetsuppgifter:
- Hjälpa kunder via telefon, email och chatt
- Reklamationshantering
- Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen
Vi som företag kan förutom arbetsuppgifterna ovan samt härliga kollegor erbjuda dig:
- En entreprenörsdriven verksamhet
- Karriärmöjligheter
- Kollektivavtal
- Friskvårdsbidrag för tillsvidareanställda
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
Praktisk information och upplägg
- Start: Snarast möjligt
- Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
- Arbetstid: Måndag-fredag samt måndag-torsdag+söndag mellan kl. 8-17
- Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
- Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111, eller på distans (hemifrån, måste dock vara innanför Sveriges gränser). Upplärning sker på kontoret i Göteborg under cirka en vecka (vi står för hotellkostnaden!). Därefter sker arbetet på distans.
- Vid frågor kontakta: Amanda Vitalis via amanda.vitalis@jollyroom.se
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi referenstagning, skrivtest och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal och mail från rekryterings- och annonsleverantörer.
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Nedan finner du våra senaste PR-meddelanden där du kan läsa mer:
Vi sålde varor för 300 miljoner i november -> https://dagenslogistik.se/90-procents-tillvaxt-for-jollyroom/
Vi anställde 200 personer inför julhandeln -> https://www.ehandel.se/jollyroom-fick-5000-ansokningar-raknar-med-en-halv-miljon-order
Vi vann årets logistiketablering 2020 -> https://intelligentlogistik.com/nyhetsflode/fastigheter/jollyroom-gor-arets-logistiketablering-2020/
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalchef Terese Fernbring
Personalansvarig Terese Fernbring
Terese Fernbring
HR assistent Nicole Berger
Nicole Berger
HR Generalist Louise Bichler
HR Nicole Berger
Personalchef Terese Fernbring
HR Chef Terese Fernbring
Personalchef Terese Fernbring
0739808240