OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dansktalande kundserviceagent extra på distans
Vi söker dig som vill vara med på vår resa att bli Europas största e-handelsbolag inom barn-och babyprodukter! Till följd av vår expansion på den danska marknaden söker vi nu en dansktalande kundserviceagenter på distans. Tjänsten passar dig som vill ha ett flexibelt extrajobb i form av att kunna välja placering av arbetsplats. För att passa i rollen som dansktalande kundserviceagent tror vi att du brinner för att ge excellent service och att du trivs med högt arbetstempo där den ena dagen inte är den andra lik.
Vi tror att du har följande bakgrund:
- Flytande kunskaper i både skrift och tal i danska
- Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke
- Meriterande med kunskaper i svenska men inget krav
- Meriterande med erfarenhet av kundservice inom e-handel
Vi söker dig som kan arbeta minst 2 dagar per vecka. Under sommaren samt oktober-december har vi som mest att göra och då ser vi gärna att du kan arbeta fler dagar per vecka.
Vi ser långsiktigt på alla våra rekryteringar och vi söker dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning på lång sikt som du kan kombinera med denna tjänst.
Vi är helt säkra på att du är:
- Serviceinriktad och pedagogisk
- Lösningsorienterad och flexibel
- Strukturerad
- Initiativtagande
Vi som arbetar på Jollyroom är doers med hög arbetskapacitet - vi verkställer våra planer och når våra mål. Vi söker efter dig som känner igen dig i den beskrivningen.
Du kommer jobba med uppgifter som:
- Hjälpa kunder via telefon, email och chatt
- Reklamationshantering
- Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen
Vi som företag kan förutom arbetsuppgifterna ovan erbjuda dig:
- En entreprenörsdriven verksamhet
- Hög utvecklingstakt och en spännande bransch med stor potential
- Karriärmöjligheter
- En ungdomlig och pulserande miljö
- Kollektivavtal
- Flexibel placering, du väljer själv din egen arbetsplats
Praktisk information och upplägg
- Start: Snarast möjligt
- Omfattning: Visstidsanställning som baseras på behov i verksamheten.
- Arbetstider: Vardagar kl. 8-17 samt söndagar, där du själv väljer placering av arbetsplats.
- Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
- Placering: Distans (hemifrån, måste dock vara innanför Sveriges gränser), dock upplärning på kontoret i Göteborg (vi står för hotellkostnaden!)
- Vid frågor kontakta: Amanda Vitalis via amanda.vitalis@jollyroom.se
Tycker du att det mesta i denna annons låter spännande och känner du igen dig i vår kravprofil? Ansök då snarast eftersom vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag!
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi undanber oss för närvarande samtal från samtliga rekryterings- och annonsleverantörer.
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalchef Terese Fernbring
Personalansvarig Terese Fernbring
Terese Fernbring
HR assistent Nicole Berger
Nicole Berger
HR Generalist Louise Bichler
HR Nicole Berger
Personalchef Terese Fernbring
HR Chef Terese Fernbring
Personalchef Terese Fernbring
0739808240