OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi letar efter våra nästa stjärnor till det danska kundserviceteamet!
Vårt syfte är att underlätta livet för barnfamiljen och hur gör vi det? Jo, genom att ha en solid styrka på Kundservice och satsa på det viktigaste vi har: KUNDEN! Nöjda medarbetare som ger en utomordentlig service gentemot våra kunder är en avgörande del för att vårt syfte ska uppnås. Vi gör därför en stor satsning och ska därmed utöka vår redan fantastiska styrka på avdelningen, för att kunna ge kunden den bästa av upplevelser. Bli en av oss!
Det danska teamet består i dagsläget av nio personer med olika erfarenheter från arbetslivet, men den gemensamma nämnaren är att alla tidigare har jobbat med service gentemot kund på ett eller annat sätt. De är mål- och serviceinriktade, har ett lösningsorienterat förhållningssätt och är initiativtagande. För oss är det viktigt att du besitter liknande erfarenhet och egenskaper. Detta ger oss alla förutsättningar att ge våra kunder den bästa servicen i branschen. Känner du igen dig i denna beskrivning? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Vi tror att du har följande bakgrund:
- Flytande kunskaper i både skrift och tal i danska
- Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke
- Meriterande med kunskaper i svenska men inget krav
- Meriterande med erfarenhet av kundservice inom e-handel
I rollen som kundserviceagent arbetar du löpande med att hjälpa våra kunder via telefon, email, chatt och sociala medier. En vanlig arbetsdag kan också innefatta reklamationshantering. Vidare är du delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen.
Förutom arbetsuppgifterna, samt härliga kollegor, kan vi som företag erbjuda dig:
- En entreprenörsdriven verksamhet
- Hög utvecklingstakt och en spännande bransch med stor potential
- Karriärmöjligheter
- En ungdomlig och pulserande miljö
- Kollektivavtal
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
We work together, we are brave and we create value for the customer – är du med på matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen?
Praktisk information och upplägg
- Start: Omgående
- Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov, i dagsläget cirka 2-3 dagar per vecka. Under sommar- och julsäsong finns möjlighet att jobba mer.
- Arbetstider: Måndag-fredag 8–17 samt 1–2 söndagar per månad
- Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
- Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111, eller på distans (innanför Sveriges gränser). Upplärning sker på kontoret i Göteborg under cirka en vecka (vi står för hotellkostnaden!).
- Vid frågor kontakta: Amanda Vitalis, via amanda.vitalis@jollyroom.se
Tycker du att det låter som ett jobb för dig? Ansök då snarast eftersom vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag!
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:
Vi kom upp i två miljarder i omsättning -> https://www.market.se/affarsnyheter/forsaljning/vd-ns-besked-efter-att-jollyroom-betat-av-ytterligare-en-miljard-vill-expandera-till-fler-lander/
Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/
Vi vann svenska SEO-priset i kategorin Barn & Leksaker för tredje året i rad! -> https://svenskaseopriset.se/#winners
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.