Jollyroom söker en norsktalande kundserviceagent extra!

Jollyroom söker en norsktalande kundserviceagent extra!

Arbetsbeskrivning

Norsktalande kundserviceagent extra
Vi utökar nu vårt norska team och söker dig som älskar service. På vår kundserviceavdelning levererar vi service i världsklass med medarbetare som är kommunikativa, lösningsorienterade och målinriktade. Vi söker därför dig med liknande egenskaper som även är flytande i norska språket.
Som kundserviceagent har du följande arbetsuppgifter:
Hjälpa våra kunder via telefon, email, chatt och sociala medier
Reklamationshantering
Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen

Vi söker dig som:
Talar och skriver flytande på norska och engelska.
Kan arbeta minst 2 dagar per vecka.
Kan arbeta heltid under vår högsäsong november - januari
Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med service.

Vi som företag erbjuder dig:
En entreprenörsdriven verksamhet
Hög utvecklingstakt och en spännande bransch med stor potential
Karriärmöjligheter
Friskvårdsbidrag för tillsvidareanställda
En ungdomlig och pulserande miljö
Kollektivavtal
Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
Möjlighet till arbete på distans inom Sveriges gränser.

Praktisk information och upplägg
Start: Omgående
Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov (ca 2 dagar/veckan)
Arbetstider: Måndag-fredag kl. 8-17 samt 1-2 söndagar kl. 8-17 per månad
Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111, eller på distans inom Sverige.
Vid frågor kontakta: Eliza Erlandsson, via eliza.erlandsson@jollyroom.se
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Tycker du att detta låter som ett jobb för dig? Ansök då snarast eftersom vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag!
Vi undanber oss för närvarande samtal från samtliga rekryterings- och annonsleverantörer.


Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Nedan finner du våra senaste PR-meddelanden där du kan läsa mer:
Vi har haft en superstart på 2021! -> https://www.market.se/nyhet/flygande-start-pa-aret-for-jollyroom-kalla-vadret-har-drivit-extrema-behov
Vi anställde 200 personer inför julhandeln -> https://www.ehandel.se/jollyroom-fick-5000-ansokningar-raknar-med-en-halv-miljon-order
Vi vann årets logistiketablering 2020 -> https://intelligentlogistik.com/nyhetsflode/fastigheter/jollyroom-gor-arets-logistiketablering-2020/

Kontaktpersoner på detta företaget

Personalchef Terese Fernbring

Personalansvarig Terese Fernbring

Terese Fernbring

HR assistent Nicole Berger

Nicole Berger

HR Generalist Louise Bichler

HR Nicole Berger

Personalchef Terese Fernbring

HR Chef Terese Fernbring

Personalchef Terese Fernbring
0739808240

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JOLLYROOM AB Mölndal
  • 2 platser
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 juli 2021
  • Ansök senast: 10 augusti 2021

Besöksadress

Argongatan 11
Mölndal

Postadress

Argongatan 11
Mölndal, 43153

Liknande jobb


Extrajobb på Kundservice

Extrajobb på Kundservice

22 november 2024

Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

22 november 2024

22 november 2024