Jollyroom söker en Svensktalande kundserviceagent på heltid!

Jollyroom söker en Svensktalande kundserviceagent på heltid!

Arbetsbeskrivning

Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 2 000 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 75 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. I Göteborg ligger Campus Jollyroom, här finns ett stort nybyggt kontor, flera moderna lager, showroom för våra kunder samt gym och restaurang för våra medarbetare. Vi har även ett kontor i Umeå samt en fysisk butik i Stockholm Kungens Kurva. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 500 fantastiska medarbetare, 300 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.

Jobbar du idag inom kundservice men är sugen på något nytt? Kanske kittlar tanken att jobba på Nordens största e-handelsbolag inom barn och baby? Läs då vidare, vi kan nämligen vara helt rätt för varandra! Vårt svenska team beståendes av 22 härliga medarbetare är nämligen redo att välkomna ytterligare en stjärna, på heltid.

Tillsammans jobbar vi på Jollyroom för att uppnå våra mål och vårt syfte – att underlätta livet för barnfamiljen. Som Kundserviceagent hos oss har du därför en viktig roll, då siktet är inställt på att leverera service utöver det vanliga till våra kunder. Vi söker dig som är lyhörd, snabbt identifierar kundens behov och ser möjligheter där andra ser problem. Du är ansvarstagande, vass på kundbemötande och tar alltid chansen att göra det lilla extra för att överträffa förväntningarna.

Vi fångade Susanne Karam i korridoren, som är chef för kundserviceavdelningen och frågade: Hur skulle du beskriva teamet på Kundserviceavdelningen?

”Kundserviceavdelningen på Jollyroom är ett helt fantastiskt gäng i en pulserande miljö med många olika nationaliteter och erfarenheter. Här arbetar vi i ständig utvecklig och inspirerar varandra för att leverera våra kunder den bästa möjliga kundupplevelsen. Tillsammans ger vi varandra styrka genom att dela med oss av våra kunskaper för att nå gemensamma mål. Vi lär oss alltid nya saker som ger oss glädje på jobbet och nya utmaningar varje dag!”

Som Kundserviceagent har du följande arbetsuppgifter:
- Hjälpa kunder via telefon, email, chatt och sociala medier
- Reklamationshantering
- Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom kundservice och utveckla avdelningen i sin helhet

Vi tror att du har följande profil
- Jobbat med kundservice tidigare, via telefon/mail/chatt
- Är datorvan och har lätt att lära dig nya system
- Drivs av tydliga målsättningar och att nå dessa
- Pratar och skriver flytande i svenska och engelska

Har du dessutom tidigare jobbat i SAP, med konsumentköplagen eller har kunskap inom GDPR - ja då är det vi som slänger oss på luren till dig.

Vad erbjuder vi dig?
- En entreprenörsdriven verksamhet
- Hög personlig utvecklingstakt med närvarande och coachande chef
- Karriärmöjligheter internt
- En ungdomlig och pulserande miljö
- Friskvårdsbidrag
- Kollektivavtal
- Campus Jollyroom med fräscha lokaler och gym

Praktisk information och upplägg:
- Start: Enligt ÖK
- Omfattning: Heltid 40 timmar per vecka (6 månaders provanställning)
- Arbetstider: Måndag-fredag kl. 8-17 samt eventuellt 1-2 söndagar kl. 8-17 per månad
- Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
- Placering: Göteborg, Torslanda, Sörredsvägen 111
- Vid frågor kontakta: HR-Annett via annett.hanna@jollyroom.se

Det här lät väl spännande? Ansök idag! Väntar du för länge kan vi redan ha tillsatt tjänsten, innan sista ansökningsdatum.

Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:

Vi kom upp i två miljarder i omsättning -> https://www.market.se/affarsnyheter/forsaljning/vd-ns-besked-efter-att-jollyroom-betat-av-ytterligare-en-miljard-vill-expandera-till-fler-lander/

Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/

Vi vann svenska SEO-priset i kategorin Barn & Leksaker för tredje året i rad! -> https://svenskaseopriset.se/#winners

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jollyroom
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 oktober 2022
  • Ansök senast: 24 oktober 2022

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024