Jollyroom söker norsktalande kundserviceagenter inför julhandeln!

Jollyroom söker norsktalande kundserviceagenter inför julhandeln!

Arbetsbeskrivning

Vi på Jollyroom forbereder oss til årets travleste og morsomste periode – julen! Bli en del av Jollygjengen og hjelp julenissen med gaver til alle barn!
Vi söker dig som vill jobba:
Heltid eller deltid
På plats i Göteborg eller på distans (hemifrån)
Perioden Oktober till december eller längre

Du anger i enkäten längst ner på denna sida hur just du vill jobba. För oss är det viktigaste att du jobbar så som passar dig bäst. Nöjda medarbetare ger nöjda kunder!
Vårt norska team består av 16 härliga medarbetare som alla pratar och skriver flytande norska. Ungefär hälften av teamet kan svenska, några har lärt sig det under sin anställning hos oss. De har olika erfarenheter från arbetslivet, men den gemensamma nämnaren är att alla tidigare har jobbat med service gentemot kund på ett eller annat sätt. De är mål- och serviceinriktade, har ett lösningsorienterat förhållningssätt och är initiativtagande. För oss är det viktigt att du besitter liknande erfarenhet och egenskaper. Detta ger oss alla förutsättningar att ge våra kunder den bästa servicen i branschen.
Som kundserviceagent har du följande arbetsuppgifter:
Hjälpa kunder via telefon, email, chatt och sociala medier
Reklamationshantering
Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen

Vi som företag erbjuder dig:
En entreprenörsdriven verksamhet
Hög utvecklingstakt och en spännande bransch med stor potential
Karriärmöjligheter
Friskvårdsbidrag för tillsvidareanställda
En ungdomlig och pulserande miljö
Kollektivavtal
Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city

Praktisk information och upplägg
Start: 4/10 eller 18/10
Omfattning: Heltid (40 timmar per vecka) alt. behovsbaserad deltidsanställning (ca 8-32 timmar per vecka)
Arbetstider: Måndag-fredag samt 1-2 söndagar per månad
Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111, eller på distans (innanför Sveriges gränser). Upplärning sker på kontoret i Göteborg under cirka en vecka (vi står för hotellkostnaden!).
Vid frågor kontakta: Eliza Erlandsson, via eliza.erlandsson@jollyroom.se

Tycker du att det mesta i denna annons låter spännande och känner du igen dig i vår kravprofil? Ansök då snarast eftersom vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag!
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi undanber oss för närvarande samtal från samtliga rekryterings- och annonsleverantörer.
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Nedan finner du våra senaste PR-meddelanden där du kan läsa mer:
Vi har haft en superstart på 2021! -> https://www.market.se/nyhet/flygande-start-pa-aret-for-jollyroom-kalla-vadret-har-drivit-extrema-behov
Vi anställde 200 personer inför julhandeln 2020 -> https://www.ehandel.se/jollyroom-fick-5000-ansokningar-raknar-med-en-halv-miljon-order
Vi vann årets logistiketablering 2020 -> https://intelligentlogistik.com/nyhetsflode/fastigheter/jollyroom-gor-arets-logistiketablering-2020/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jollyroom AB Göteborg
  • 2 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 augusti 2021
  • Ansök senast: 15 september 2021

Postadress

Sörredsvägen 111
Göteborg, 41878

Liknande jobb