Jordnära kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i solkusten!

Jordnära kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i solkusten!

Arbetsbeskrivning

Till vårt kontor på den spanska solkusten / Fuengirola söker vi nu efter en jordnära kundtjänstmedarbetare med positiv energi och med grundläggande kunskaper och vana från arbete i kundtjänst och telefonväxel.
Brinner du för djur och trädgård är det meriterande lika så om du har erfarenhet av sälj- och butiksarbete.
Även grundläggande IT-kunskaper är en fördel då en del administrativa uppgifter förekommer.
Att behärska det svenska språket flytande i både tal och skrift är en förutsättning för denna tjänst.
Personliga egenskaper såsom hög servicekänsla och ett genuint intresse för våra kunder är några av de egenskaper som vi värdesätter högt.
Du kommer att representera en rikstäckande butikskedja med ca 110 egna butiker och e-handel, där fokus är att underlätta vardagen, ge kunskap och inspirera människor som privat eller professionellt har lantbruk & skog, djur och trädgård.
Kortfilm av vårt kontor i Spanien: https://www.youtube.com/watch?v=h3PsA170ZHo
Dina arbetsuppgifter:
I rollen som kundtjänstmedarbetare har du följande arbetsuppgifter:
· Besvara inkommande kommunikation från kunder som behöver hjälp i olika frågor rörande våra produkter.
· Administration
· Rapportering och uppföljning
· Kontakt med butiker och andra funktioner inom företaget
Kvalifikationer:
För att passa i tjänsten som kundtjänstmedarbetare hos oss ser vi gärna att du har följande kvalifikationer:
· Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i en kundorienterad verksamhet
· Kunskap och erfarenhet från några av våra produktområden
· Vana av att ha arbetat med telefonen, e-mail och chatt som redskap
· God datorvana
· Ett tekniskt intresse är en fördel
För att trivas som kundtjänstmedarbetare på företaget tror vi att du gillar högt arbetstempo, är stresstålig och älskar att kommunicera med kunder via telefon, e-mail och chatt.
Som person är du serviceinriktad, lösningsorienterad och har en förmåga att skapa goda relationer både internt och externt. Du är noggrann, ansvarsfull, initiativtagande.
Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag.
Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum som är den 31 december.
Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Voicedesk i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 november 2020
  • Ansök senast: 31 december 2020

Postadress

Stormbyvägen 2
Spånga, 16355

Liknande jobb


25 oktober 2024

26 november 2024