Jordnära Kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Spanien

Jordnära Kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Spanien

Arbetsbeskrivning

Jordnära butikskedja med över hundra butiker och e-handel runt om i Sverige
Till vårt kontor i spanska solkusten söker vi för kunds räkning efter en jordnära kundtjänstmedarbetare med positiv energi och med grundläggande kunskaper och vana från arbete i kundtjänst och telefonväxel.
Brinner du för djur och trädgård är det meriterande lika så om du har erfarenhet av sälj- och butiksarbete.
Även grundläggande IT-kunskaper är en fördel då en del administrativa uppgifter förekommer.
Att behärska det svenska språket flytande i både tal och skrift är en förutsättning för denna tjänst.
Personliga egenskaper såsom hög servicekänsla och ett genuint intresse för deras kunder är några av de egenskaper som de värdesätter högt.
Vår kund är en rikstäckande butikskedja med ca 110 egna butiker och e-handel, deras fokus är att underlätta vardagen, ge kunskap och inspirera människor som privat eller professionellt har lantbruk & skog, djur och trädgård.
Dina arbetsuppgifter:
I rollen som kundtjänstmedarbetare har du följande arbetsuppgifter:
Besvara inkommande kommunikation från kunder som behöver hjälp i olika frågor rörande deras produkter.
Administration
Rapportering och uppföljning
Kontakt med butiker och andra funktioner inom företaget

Kvalifikationer:
För att passa i denna tjänsten ser vi gärna att du har följande kvalifikationer:
Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i en kundorienterad verksamhet
Kunskap och erfarenhet från några av företagets produktområden
Vana av att ha arbetat med telefonen, e-mail och chatt som redskap
God datorvana
Ett tekniskt intresse är en fördel



För att trivas som kundtjänstmedarbetare på företaget tror vi att du gillar högt arbetstempo, är stresstålig och älskar att kommunicera med kunder via telefon, e-mail och chatt.
Som person är du serviceinriktad, lösningsorienterad och har en förmåga att skapa goda relationer både internt och externt. Du är noggrann, ansvarsfull, initiativtagande.
Du välkomnas av en kultur som grundar sig i att vara jordnära, engagerad, kundfokuserad och vinnare.
Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag.
Urval och intervjuer kommer ske löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Vilka är vi på Voicedesk?
Voicedesk är en helhetsleverantör inom kundservice och tillhandahåller lösningar inom nischen kundservice och försäljning. Vi utmanar marknaden genom att hålla en högre kvalitetsnivå och ha mer kundanpassade lösningar inom Outsourcing av kundservice, Ärendehantering, Rekrytering och Outsourcing av Administrativa uppgifter. Våra tjänster anpassas alltid efter kundens behov. Med vår assistans kan kunden fokusera på sin kärnverksamhet och vara trygg i vetskapen om att företaget representeras på ett professionellt sätt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Voicedesk i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 september 2021
  • Ansök senast: 30 november 2021

Postadress

Stormbyvägen 2
Spånga, 16355

Liknande jobb


25 oktober 2024

26 november 2024