OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du administrativ erfarenhet från försäkringsområdet och vill fortsätta arbeta i ett meriterande och utvecklande uppdrag? Är du dessutom en person som tycker om att bidra till en god atmosfär på din arbetsplats? Då är det här uppdraget för dig!
Beskrivning
Perido söker nu en handläggare för ett konsultuppdrag hos vår kund. Kunden är ett stort försäkringsbolag med fina lokaler i utkanten av Stockholms innerstad.
I rollen som handläggare kommer du framför allt utreda och administrera ärenden i vår kunds försäkringssystem. Här jobbar du administrativt med försäkringsärenden, har kundkontakt på telefon och mail, registrerar information samt tar hand om andra uppgifter som dyker upp i det löpande arbetet. Vi tror att du som söker är en person som snabbt sätter dig in i instruktioner, rutiner och anvisningar. Du är noggrann och är van vid att arbeta med deadlines. Dessutom hoppas vi att du har en glad och positiv inställning som gör att man gärna vill samarbeta med dig! Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
-Gymnasial utbildning
-Erfarenhet av administrativt arbete inom försäkringsområdet
-Meriterande med kunskaper om liv- och pensionsförsäkringar
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Omfattning och tillträde
Konsultuppdrag med tillträde i maj. Uppdragstid ca 9 månader. Heltid.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 10215DB i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
10215DB
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se