OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med snart 30 år i branschen är vi en av Skånes mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.
Junior ekonomiassistent - extrajobb 2 dagar i veckan – nordöster om Helsingborg
OMGÅENDE TILLTRÄDE
Till ett av Sveriges mest anrika industriföretag i Helsingborgstrakten söker vi nu en junior ekonomiassistent som letar extrajobb till hösten. Uppdraget är en perfekt möjlighet för dig som vill utveckla dina kunskaper inom leverantörsreskontra och ekonomi.
Arbetsuppgifter
Arbeta med leverantörsfakturahantering
Hantera kundärenden över telefon och mail
Viss administration
Din bakgrund
Praktisk erfarenhet av kund- eller leverantörsreskontra
Goda datavanor och kunskaper i Office-paketet
Goda kunskaper i det svenska språket både i tal och skrift
Kan starta omgående
Stor vikt läggs på personliga kompetenser. Som person är du noggrann, stresstålig/flexibel och självgående.
Tjänsten är en uthyrning 2 dagar i veckan i några månader. Tillträde snarast möjligt.
Vi tillämpar löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, tel 0733 763 988.
Välkommen med din ansökan!