OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du på jakt efter ett meriterande uppdrag där din känsla för ordning och reda kommer till stor nytta? Är du noggrann och duktig på att på ett effektivt ta in information? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker nu en administratör för vår kunds räkning. Kunden är ett statligt verk som arbetar med att utforma regler, ge ut tillstånd och kontrollera att reglerna efterföljs. Myndigheten har ett stort antal anställda och den här tjänsten är placerad i Örebro.
I detta meriterande uppdrag hanterar du bilder, inskannat material och annat viktigt myndighetsmaterial. Du jobbar med att registrera, granska, namnsätta och ibland rätta det material som kommer in från olika platser i Sverige, och det är viktigt att du har ett vaksamt öga som är bra på att upptäcka fel. Dessutom hoppas vi att du har känslan för att resultatet blir rätt och förmågan att, när tempot stiger, arbeta snabbt utan att för den delen förlora kvalité. Ett av dina viktigaste verktyg i uppdraget är datorn, så det är en stor fördel om du är van vid att arbeta med Office eller liknande program. Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
-Gymnasial utbildning
-Ett års erfarenhet av liknande arbete
-Datavana, kunskaper i Office
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Omfattning och tillträde
Konsultuppdrag. Tillträde i juni, uppdragstid 6 månader med god chans till förlängning. Heltid.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 10351DB i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
10351DB
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se