Jr kontorsassistent/receptionist till kund i Göteborg - deltid

Jr kontorsassistent/receptionist till kund i Göteborg - deltid

Arbetsbeskrivning

Är du en stjärna på service och tycker om mötet med människor? Är du dessutom strukturerad och organiserad samt intresserad av administration? Sök då detta uppdrag redan idag!
Om tjänsten
Vår kund söker nu en driven och duktig kontorsassistent/receptionist på deltid. Tjänsten kommer vara placerad på deras kontor på Lindholmen samt på kontor centralt i Göteborg.
Timmar beställs löpande från vår kund men det innebär också att behoven kan variera från vecka till vecka.
Dina arbetsuppgifter
Tjänsten som kontorsassistent/receptionist skulle också kunna kallas för "spindeln i nätet" - för det är precis det din roll blir här! Dina arbetsuppgifter varierar och du är den som håller koll på att saker och ting flyter på. Det kan innebära:
Administrera accesskort
Frukostservering, plocka fram- och bort livsmedel. Diska och göra rent.
Ta emot och vara behjälplig vid både planerade och spontana besök
Hantera post
Se till att det är ordning och reda i lokalerna.
Hantera växel/telefoni

Dina egenskaper
Vi ser att du är en ansvarsfull person som värderar ordning och reda och är noggrann i arbetet. Du trivs bra i högt arbetstempo och har förmåga att driva på ditt eget arbete. Vi tror att du som söker tjänsten med fördel har arbetat med service tidigare och har en avslutad gymnasial utbildning.
Är du rätt person för tjänsten? Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker dig som har:
En annan sysselsättning idag (tex studier, annat jobb)
Avslutad gymnasial utbildning
Erfarenhet av serviceyrke som ex. butiksbiträde, servitris eller liknande
Lätt för att uttrycka dig i svenska och engelska, både i tal och skrift

Meriterande:
Erfarenhet som receptionist sedan tidigare

Omfattning och tillträde
Konsultuppdrag på deltid efter överenskommelse. Timlön.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32742 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 november 2021
  • Ansök senast: 8 december 2021

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


25 november 2024

22 november 2024