OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkningen Projekt assistent - ett extrajobb vid sidan av fortsatta studier ca 10 h/vecka
Uppdraget innebär att hantera produktleveranser sk. orderhantering av Siemens Energys högspänningsapparater så som effektbrytare, frånskiljare och ventilavledare.
Det innebär att kommunicera med kund och fabrik, säkerställa processen att information eller material levereras i tid och att kommunicera med kund om leveransplats, tider, kräva in godkännanden eller kommentarer från kund rent tekniskt och administrativt. Ibland innebär det också att involvera underleverantörer som behövs även för själva produktleveransen.
Krav:
- Du finns tillgänglig under ett år
-Gymnasiekompetens
Ansökan
En avgörande framgångsfaktor för varje företag är att tillgodogöra sig människors olikheter. Därför strävar vi på First Reserve efter mångfald i våra tillsättningar.
För bästa hantering och utifrån GDPR tar vi endast emot din ansökan genom att registrera ditt CV och personliga brev genom att klicka på ansökningsknappen nedan. Då urval och intervjuer sker löpande önskar vi din ansökan snarast.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen så är du varmt välkommen att kontakta Helena Adestedt helena.adestedt@firstreserve.se . Notera att vi utifrån GDPR ej tar emot ansökningar via mail.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ida Wiklund
+46 08-705 80 66, +46 070-272 05 15
Peter Nyström
+46 08 705 80 51, +46 070 279 81 03
Sandra Solomon
+46 087058063, +46 0702798342
Johanna Östberg
+46 0702701167
Viveka Holm
08-7058064, 070-2798321
Pouneh Sahlin
08-705 80 65