OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du något års tidigare erfarenhet från administrativt arbete? Har du huvudet på skaft vad gäller siffror och kreditkunskap? Är du också noggrant lagd och tycker om att arbeta såväl självständigt som i team? Då har vi förhoppningsvis något intressant att erbjuda! Läs gärna vidare!
Om tjänsten
Vi på Perido är på jakt efter dig som är intresserad av att arbeta som administratör på en av Nordens största banker! Tjänsten är placerad strax norr om centrala Stockholm. Här blir du en del av ett tryggt och stabilt företag som värnar om människor, företag och samhälle. Banken värnar om en sund och hållbar ekonomi för kunder och medarbetare.
Dina arbetsuppgifter
Ditt uppdrag består av att hjälpa till med att förbättra det allmänna arbetet som sker inom valvsadministrationsarbetet på banken. Arbetet du gör är viktigt och ställer krav på att du med stor noggrannhet kan utföra administrativa uppgifter utan att tumma på kvaliteten. Primärt rör det sig om mycket pappersarbete och sortera olika slags krediter och akter i rätt ordning. Även andra arbetsuppgifter kan förekomma så som exempelvis scanna och sortera handlingar, administration av rekvisitioner, kuvertering och övriga uppgifter du ombeds hjälpa till med.
Dina egenskaper
Som tidigare nämnt är det av största vikt att ditt arbetssätt karaktäriseras av struktur, noggrannhet och ordning. Ditt fina sinne för siffror blir också en egenskap att använda sig av. Vidare tror vi att du är en positiv och driven person som trivs med att arbeta självständig och målmedvetet. Till sist så är det en självklarhet för dig att kunna arbeta med och hantera konfidentiell information på ett säkert sätt.
Det här arbetet kommer passa dig lika bra oavsett om du gillar att grotta ner dig ensam i uppgifter med hörlurar på eller sitta och prata med kollegor. Det viktiga är att du förstår vikten av att arbetet blir gjort på ett tryggt och säkert sätt.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Avslutad gymnasial utbildning
Ett års erfarenhet av administrativt arbete
Grundläggande datorkunskaper
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2021-05-31. Tillträde 2021-04-01.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänsten referensnummer 32196 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.