JulaPro Specialist

JulaPro Specialist

Arbetsbeskrivning

JulaPro Specialist ansvarar för Julas lojalitetsprogram mot målgruppen små och medelstora företag samt föreningar. I rollen ligger fokus på att med olika verktyg skapa en förbättrad  kundupplevelse för denna målgrupp med målet att övergripande KPI:er förbättras så som rekrytering och försäljning.
Det här gör man som JulaPro Specialist
Du kommer med stöd av vårt CRM-system skapa kommunikationsprocesser för att stärka relevansen i kundkommunikationen. Rollen innebär ansvar för uppsättande och genomförande av kommunikationsplan samt säkerhetsställande av systemmässiga förutsättningar.
Rollen innebär också projektledning för utvecklingsinsatser samt samordning och synkronisering av aktiviteter mot JulaPros kunder. Du kommer vara kontaktyta mot interna och externa intressenter och jobba aktivt i vårt CRM-system. Då detta kundsegment är under uppbyggnad innebär rollen ett stort entreprenörskap och förmåga att utveckla förutsättningarna för försäljning och rekrytering i såväl varuhus, e-handel och app.
Du kommer att ingå i Lojalitets-teamet och rapporterar till Loyalty Manager. 
​Det här är din bakgrund och dina erfarenheter
Vi söker dig som har en erfarenhet att arbeta med processer kopplat till kundkommunikation ur ett CRM-perspektiv. Du är van att jobba med tighta deadlines och redo att anpassa din arbetsprocess därefter utan att tappa fokus på det långsiktiga målet. Du har ett genuint intresse av kunden och hur utvecklingen ser ut gällande trender inom ditt ansvarsområde. Du är dedikerad och brinner för att göra det bästa av givna förutsättningar och har erfarenhet av att jobba både med utveckling och användande av CRM-system.
Det här är du som person 
Du är initiativrik, strukturerad och har ett sätt att arbeta där du anpassar metod efter typ av arbetsuppgift. Du har en god förmåga att prioritera och utföra ett korrekt arbete. Du reagerar snabbt på ändrade förhållanden och har lätt för att komma på idéer för hur man handskas med nya utmaningar. Du är en välorganiserad person som sätter värde i att prestera resultat med god kvalitet tillsammans i olika grupperingar. 
​Bra att veta 
Tjänsten är ett vikariat över 6 månader med placering på Julas huvudkontor i Skara, Sverige. Jula har kollektivavtal med Unionen för tjänstemän. 
​Så här söker du 
Om du känner att du skulle passa för denna roll så tveka inte att söka direkt, intervjuer sker löpande. 
Sista ansökningsdag för tjänsten är den 31 januari.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jula AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 januari 2021
  • Ansök senast: 31 januari 2021

Liknande jobb


Kommunikatör vikariat

Kommunikatör vikariat

26 november 2024

26 november 2024

Junior Communications Specialist

Junior Communications Specialist

25 november 2024