OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som 1a linje-support på den lokala IT-servicen kommer du i huvudsak att arbeta med ärendehantering inom Incident- och Problemprocesserna. Du kommer att jobba med supportärenden och dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir felsökning, installationer och konfiguration av IT-utrustning. Arbetet innebär också att du bevakar och följer upp tilldelade ärenden samt har löpande återkoppling till användare. Du kommer även medverka i olika projekt inom organisationen.
Följande är obligatoriska krav:
- Du har minst två månaders arbetslivserfarenhet av att arbeta med IT-support
- Du har en utbildning inom IT
- Har kunskap inom Microsoft klientplattformar, minst Windows 10 PC-arbetsplats, hård och mjukvara.
- Du kan uttrycka dig väl både i tal och skrift i svenska språket
- B-körkort
Eftersom uppdraget kommer att innebära mycket kontakt med användare, beställare och medarbetare inom organisationen så kommer stor vikt att läggas vid personlig lämplighet. Som person ska du vara kundorienterad, samt ha en god förmåga att kommunicera och samarbeta med andra personer inom organisationen.
Du är intresserad av att utveckla dig själv och verksamheten och ser möjligheter istället för hinder. Som person ska du också ha en god analytisk förmåga och känna dig trygg med att ta egna initiativ.
Tveka inte - ansök redan idag!