OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Agigo söker nu en ekonomiassistent inom leverantörsreskontra för ett längre konsultuppdrag i Norrort. Vi letar efter dig som har erfarenhet av att hantera stora flöden och är redo att börja inom en månad.
Arbetsuppgifter:
Ansvar för löpande hantering och underhåll av leverantörsreskontra
Registrering, kontering och betalning av fakturor
Hantering av påminnelser och inkassoärenden
Bokföring och avstämningar vid månadsbokslut
Utredningsarbete samt deltagande i utveckling av processer och rutiner
Personliga egenskaper:
Trivs med att arbeta både självständigt och i team
Snabblärd, engagerad och initiativtagande
Prestigelös och har en positiv attityd
Kvalifikationer:
Akademisk examen inom ekonomi eller motsvarande utbildning med redovisningsfokus är meriterande
Cirka 1-3 års erfarenhet av leverantörsreskontra med stora fakturaflöden
Erfarenhet av norska fakturaflöden och goda språkkunskaper i norska, både i tal och skrift, är meriterande
Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
Erfarenhet av Medius är meriterande
Om Agigo
Agigo är ett av Stockholms snabbast växande rekryteringsföretag och det smarta valet för rekrytering inom accounting, controlling, management och finance. Vi använder vårt avancerade taggningssystem och omfattande nätverk för att snabbt identifiera kandidater med exakt rätt profil för ditt företag. Med vår gedigna erfarenhet och evidensbaserade metodik garanterar vi en perfekt matchning varje gång.
Rätt erfarenhet. Rätt kompetens. Rätt person - Rätt enkelt om du frågar oss.
Välkommen till Agigo – Perfect match!
Ansökan
Låter det intressant? Ansök redan nu. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare; Caroline Ericsson, caroline.ericsson@agigo.se eller 076-000 63 81.