OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bakgrund
Vi söker en engagerad och strukturerad medarbetare till en administrativ roll.
Uppdraget löper på heltid 1-2 månader med start omgående.
Arbetsuppgifter
- Utveckla och underhålla effektiva kontorsrutiner
- Säkerställa efterlevnad av kontorets regler och rutiner
- Dokumentation
- Övrigt förekommande administrativa uppgifter
Kvalifikationer
- Gymnasieutbildning inom ekonomi eller motsvarande relevant erfarenhet
- Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.
- Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift
- Goda organisatoriska och problemlösningsfärdigheter
- Goda kommunikationsfärdigheter och serviceinriktad inställning
- Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och uppmärksamhet på detaljer
Villkor
Du blir anställd av Q på heltid och kommer att arbeta på plats hos vår klient. Villkor och lön enligt överenskommelse. Vi presentar kandidater löpande, vänta därför inte med din ansökan.
Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.