OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en strukturerad person och vill arbeta i en roll med administration och kundkontakt i ditt dagliga arbete? Vill du vara med på en resa i ett ungt företag på den nordiska marknaden? Då kan tjänsten som junior administrativ kundsupport hos oss vara något för dig!
Vi är Europas största marknadsplats för begagnade bilar, med närvaro på 30 marknader och med fler än 4000 anställda globalt. På vår unika e-handelsplattform har vi ett tusental bilar och når därmed flera miljoner kunder världen över. Vi erbjuder våra kunder en öppen och säker försäljningsprocess av begagnade bilar. Nu kan du vara med på vår spännande resa på den nordiska marknaden!
Din roll
I rollen som junior administrativ kundsupport ansvarar du för administrationen gällande ägarbytet av inköpta bilar. Du godkänner även betalningar och genomför efterkontroller där du säkerställer att all insamlad information gällande bilarna stämmer. I de fall där information saknas eller är felaktig eftersöker du det som krävs för att lösa ärendet. Utöver ovan supporterar du även våra inköpsstationer i diverse frågor.
Tjänsten är en heltidstjänst där arbetstiderna är 9-18 måndag till fredag. Tillsättning sker i juli 2020 eller enligt överenskommelse.
Din kompetens
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet som kundtjänstmedarbetare. Det är även meriterande om du har erfarenhet från en administrativ roll. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska i såväl tal som skrift. Vi ser även att du har grundläggande kunskap i Officepaketet.
För att lyckas i rollen tror vi att du som söker är noggrann och organiserad. Du har ett lösningsorienterat förhållningssätt och räds inte utmaningar. Vidare har du förmåga att prioritera och behålla fokus även när arbetstempot är högt.
Vi erbjuder
Vi erbjuder dig en internationell arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter. Du arbetar i en självständig och ansvarsfull roll i ett spännande e-handel- och fordonsföretag. Miljön är öppen, positiv och motiverande med platta hierarkier, korta beslutsvägar och stora utvecklingsmöjligheter. Vi vill att du ska må bra och trivas hos oss på Auto1 så därav erbjuder vi dig friskvårdsbidrag och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Vi håller till i fina, ljusa lokaler i Alvik, Stockholm.
Ansökan
Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan (CV samt personligt brev) via ansökningsknappen nedan.
Kontakt:
Jenni Viitala
HR Generalist
0735049330