Junior administrativ resurs på deltid till företag i Östersund

Junior administrativ resurs på deltid till företag i Östersund

Arbetsbeskrivning

Individ med god administrativ förmåga sökes till kontor i Östersund
För vår kunds räkning söker vi just nu en individ att sköta administration på kontor i Östersund!
Detta är en deltidstjänst med start omgående och som ska pågå 1 år framåt från och med startdatum.

BESKRIVNING AV JOBBET
Har du ett intresse för administration, organisation och service? Är du skicklig på att hantera varierande arbetsuppgifter, ge högkvalitativt kundbemötande och att skapa goda kundrelationer samt vill få en fot in på ett företag med fantastiska utvecklingsmöjligheter? Då kan detta jobb vara perfekt för dig! 

VEM ÄR DU?
Kanske studerar du och söker ett jobb på deltid? Vi söker dig som har lite erfarenhet av att hantera administrativa uppgifter, har god kommunikativ förmåga och som hanterar arbetsuppgifter på ett noggrant och kvalitativt sätt. 

EXEMPEL PÅ ARBETSUPPGIFTER Hålla ordning och reda i köket (torkning av bord och andra ytor, plock i/ur diskmaskiner, fylla på kaffe/te, se till att kaffemaskinerna fungerar mm)
Beställa förbrukningsmaterial
Administrera kundbesök (beställa måltider, boka taxi mm)
Se till att kontrakt gällande lokalen uppfylls av leverantören
DINA EGENSKAPER Socialt kompetens
Positiv och glad
Utåtriktad och kundorienterad
Självgående och initiativtagande
ARBETSTIDER Uppdraget ska starta ASAP och pågår 1 år framåt från startdatum.
Omfattning är upp till 50% utifrån månadsvis planering med ansvarig på plats.
Onsite.
ÖVRIG INFORMATION
Du kommer bli anställd av Barona med tillkommande förmåner via kollektivavtal. Uppdraget löper initialt om 12 månader med chanser till förlängning. Uppdraget är deltid på vardagar under kontorstider. Placering är i Östersund. 

VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN
Denna rekryteringsprocess kommer att bestå av en intervju med Barona och därefter vår kund och efterföljande referenstagning. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Linnéa Lundström på linnea.lundström@barona.se. 

OM BARONA
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering. Läs mer på  http://barona.se/om-oss/
 
Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tommy Arm
+46 708 16 42 77, +46 708 16 42 77
Jörgen Bergström
+46 (0)70 640 42 82
Johan Artursson
+46 707937283
Jörgen Bergström
+46 (0)70 640 42 82
Johan Artursson
+46 707937283
Krister Larsson
+46 (0)704537924
Krister Larsson
+46 (0)704537924
Christian Johansson
+46 701 688 636
Jörgen Bergström

Krister Larsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fujitsu Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 oktober 2023
  • Ansök senast: 10 november 2023

Besöksadress

Repslagaregatan 6
None

Postadress

Repslagaregatan 6
Linköping, 58222

Liknande jobb


Office Manager

5 november 2024

17 januari 2024

14 november 2023