Junior Administratör

Junior Administratör

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceorienterad person med mycket engagemang, struktur och högt driv? Känner du dig redo för ett nytt spännande uppdrag? Nu söker vi för kunds räkning en Junior Administratör som trivs med en omväxlande vardag!

Tjänsten är ett konsultuppdrag med anställning hos Unik Resurs med placering hos vår kund i Alvik, Stockholm. Självklart har vi kollektivavtal och olika förmåner så som friskvårdsbidrag och kompetensutveckling.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Kunden söker efter en Administratör för bland annat onboarding av nya medarbetare och konsulter. Vidare innebär uppdraget arbete med hela livscykeln av resurshanteringen. Detta kan innefatta allt ifrån att initiera processen från början (skapa konsultkonton, beställa utrustning, passerkort och säkerställa att varje medarbetare/konsult kommer på plats enligt kundens riktlinjer). Arbetet innebär även hantering av konsultförlängningar, avveckling etc.

Utöver ovanstående omfattar uppdraget även att assistera kontorschefen vid lokalfrågor, inköp av kontorsutrustning och arbetsmiljöfrågor etc.
Kunden arbetar primärt i Office-paketet.

Din profil

Vi söker dig som har erfarenhet från en liknande roll eller har viljan att utvecklas inom området. För att lyckas i rollen har du ett serviceinriktat synsätt. Du är ordningsam och noggrann, samt kan enkelt organisera och planera ditt arbete. Vidare är du en positiv och lösningsorienterad person som trivs med att vara spindeln i nätet.

Krav på kvalifikationer och erfarenhet
- 2-3 års erfarenhet av roller inom administration
- Mycket goda kunskaper i svenska både i tal och skrift
- Goda IT-kunskaper, specifikt i Officepaketet.


Det är meriterande om du har kunskap inom systemen Hansa, Workday/IMAS, SmartID, IT Serviceportalen och/eller Antura.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!
Urval sker löpande.

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Rebecca Wikström och nås på rebecca.wikstrom@unikresurs.se


Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 september 2022
  • Ansök senast: 28 september 2022

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024