OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Back office
För kunds räkning söker vi nu en administratör till deras back office.
Rollen
Tillsammans i ett team av ungefär 12 personer kommer ni arbeta med allt från enklare adressändringar till komplexa kunduppsättningar. Ni jobbar ärendebaserat och dagarna kommer variera i takt med de ärenden som kommer in.
I din roll kommer du ha kontakter både internt och med kunder, så det är bra ifall du är van vid kundkontakt och har en känsla för service.
Om dig
Vi behöver någon som har någon form av erfarenhet från back office/kredithantering. Utöver det är det viktigaste din personlighet. Gillar du service och kundkontakt samt är positiv och noggrann så kommer du passa bra in hos vår kund.
Övrig information
Tjänsten är ett konsultuppdrag. Du kommer bli anställd av Upgraded People och uthyrd till vår kund. Uppdraget sträcker sig till 2022-12-29 med start så snart som möjligt.
För frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Carl Isaksson på carl.i@upgraded.se alternativt 072-2198700.