OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker flera Administratörer till ett kortare uppdrag hos en kund i Södertälje
Uppdragsbeskrivning:
Vi söker fyra motiverade Administratörer för att ansluta sig till kundens HR-avdelning för ett tillfälligt uppdrag med fokus på att digitalisera arkivet i kundens nya e-arkivsystem. De främsta ansvarsområdena kommer att inkludera att följa förberedda processer för att skanna och digitalisera material till digitala profiler inom kundens e-arkiv. Rollen innebär monotona uppgifter och kräver noggrann uppmärksamhet på detaljer.
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
Följa fördefinierade processer för att skanna och digitalisera arkivmaterial till digitala profiler i e-arkivsystemet
Hantera känsliga personaldata, anställningskontrakt och andra konfidentiella dokument i enlighet med GDPR-regler
Upprätthålla höga kvalitetsstandarder samtidigt som du arbetar effektivt för att uppfylla projektdeadlines
Samarbeta med teammedlemmar för att säkerställa smidig arbetsflöde och effektiv dokumenthantering
Tillhandahålla stöd i andra administrativa uppgifter relaterade till dokumentregistrering och arkiveringsaktiviteter
Uppdraget kommer främst att utföras på plats i Södertälje, med begränsade möjligheter till distansarbete. Kandidater bör vara anpassningsbara till en snabb arbetsmiljö och kunna hantera flera uppgifter effektivt
Utbildning:
• Gymnasieutbildning eller yrkeshögskoleexamen inom administration, löneadministration eller relaterat område
Erfarenhet (meriterande):
Tidigare erfarenhet av arkivering, digitalisering av arkiv eller andra administrativa roller
Förståelse för dokumentregistrering inom offentlig verksamhet är fördelaktig.
Stark drivkraft, positivt tankesätt och förmåga att arbeta effektivt i en snabb arbetsmiljö samtidigt som kvalitetsstandarder upprätthålls
Förståelse för GDPR-regler angående hantering av konfidentiella data
Erfarenhet av arbete med personaldata, anställningskontrakt och andra känsliga dokument
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.