Junior administratör för omgående uppdrag i Malmö!

Arbetsbeskrivning

Presentation

Just nu söker vi två juniora administratörer för omgående uppdrag i Malmö! Uppdraget kommer att starta omgående, lägg märket till mycket kort söktid - vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Arbetsuppgifter

Som junior administratör kommer du att arbeta med avtalshantering och uppföljning mot företagskunder. Du ansvarar för att granska och kontrollera kvalitet i avtal, samt hanterar ordrar gentemot medel och stora företagskunder. I rollen ingår även att ta emot och hantera ärenden gällande mobila företagslösningar. Som junior administratör blir du en starkt bidragande faktor i kundnöjdhet och förtagets bild på marknaden. Vi ställer höga krav på kommunikationsförmåga, servicemedvetenhet och ett strukturerat arbetssätt! Du hanterar kunder och ärenden både via telefon och mail.

Utbildning/erfarenhet

För att vara framgångsrik i rollen är det avgörande att du har en god kommunikativ förmåga och en stor förståelse för kundbemötande. Det är självfallet meriterande för rollen om du har tidigare erfarenhet av servicearbete, administrativa roller eller orderhantering per telefon och mail, men ej ett krav. Det viktigaste är att du älskar kunddialogen, är lyhörd och serviceinriktad samt är mycket strukturerad i ditt arbetssätt. Du har självfallet även mycket lätt för att sätta dig in i nya system och administrativa verktyg.
Du behärskar svenska och engelska på en mycket hög professionell nivå i både tal och text.

OBS! Uppdraget kommer att starta i början av oktober och pågår till april 2017. Vänligen uppmärksamma att vi inte har möjlighet att invänta uppsägningstider gällande detta uppdrag.
Frågor om uppdraget hänvisas till endast mail, se ansvarig kontaktperson.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Noren

Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk

Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson

Disa Fanto Börjesson
0766-775336

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Malmö AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 30 september 2016

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024