OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är i början av din karriär med någon tidigare erfarenhet av bokföring, kontoavstämningar och likviditetkontroller. Arbetet sker i kundens lokaler i centrala Stockholm. Du kommer vara anställd av Quest Consulting dom första sex månaderna och därefter finns det möjlighet för anställning hos kund.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att hjälpa till med bokföringar, kontoavstämningar, registrera betalningsuppdrag och likviditetkontroller.
Som person behöver du vara noggrann team player med gott sifferminne. Du har en akademisk utbildning, någon tidigare arbetslivserfarenhet, du pratar flytande svenska och engelska och har du även erfarenhet i swift och rix är detta meriterande.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om Oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Kontaktpersoner på detta företaget
Quest Consulting