Junior administratör inom kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Junior adminstratör inom kundtjänst

Bakgrund

Du kommer få jobba i ett Service Desk-team som stöder användare i deras butiker och andra företag vid inköp från deras webbshop och iShop. Beroende på arbetsbelastning även inom olika supportområden - Teamleader leder och delegerar de uppgifter som du ska utföra. Uppgifterna kan variera och förändras beroende på affärsbehov.

Service Desk-administrationsuppgifter:

* frontlinjeuppgifter som inkluderar orderhantering och e-postadministration till medarbetare

* systemadministration för ärendehantering

* arbeta med telefonsupport till butiker - på Cisco-plattformen

* arbeta med iShop-användarsupport - användarfrågor, skapande av konto och andra adminuppgifter

* stöd för affärssystem

* säker leverantörsinflödes administration.



Tjänsten omfattning är att hjälpa deras kunder att:

• Var en lösningsfokuserad talarpartner för företagsanvändare och agera som deras röst

• Var en aktiv del av ett globalt team med gemensamma mål, mätningar, processer och verktyg

• Anpassa kommunikationsstil för att möta olika publikgrupper globalt

• Skapa värde till företaget genom att hjälpa våra kollegor att effektivt och effektivt använda företagets sortiment och tjänster

• Var ansvarig för att samordna åtgärder från flera team och hitta lösningar för användarincidenter och förfrågningar

• Säkra effektiva interaktioner mellan företagets användare och leverantörer genom förtydligande, förhandlingar och orderplacering

• Säkerställa tydlig och korrekt placering av order till deras leverantörer och leda lösningar vid behov

• Bidra till kontinuerlig förbättring av servicecentret och hjälp med att identifiera möjligheter för delning och samarbete



Önskad kunskap, erfarenhet och kompetens

• Bygga och underhålla effektiva nätverk

• Arbeta i en samarbetsfunktionell organisation med flera globala platser

• Har erfarenhet från kundtjänst och / eller detaljhandel

• Flytande på engelska, både muntligt och skriftligt

• Flerspråkig förmåga (fördel)

• Ha en passion för service och ge alltid bästa möjliga stöd

• Ha starka administrativa färdigheter med intresse för nya digitala lösningar



Tre viktigaste sakerna

1. Kundtjänst fokuserad

2. Hög nivå på engelska

3. Administrativa färdigheter





Detta är ett konsultuppdrag, med start omgående och fram till juli 2021- med möjlighet till förlängning,

Vid frågor kontakta rekryteringsansvarige Mari Möllerberg, mari@talentme.se



Välkommen med din ansökan

Om företaget

Om du har frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult XXXXX hos Talent ME på XXXXX eller XXX@talentme.se

Du skickar in Din ansökan genom att klicka på knappen sök jobbet. Vi ser gärna både kvinnliga och manliga sökanden.

Vi arbetar med löpande urval och intervjuer i denna process så välkommen med din ansökan snarast, dock senast den XXXXXX.

Vi undanber oss all kontakt från övriga rekryterings- och bemanningsföretag då vi samarbetar med Talent ME AB i denna rekrytering.

TALENT ME är en smart, kostnadseffektiv och komplett partner vid rekrytering och bemanning

TALENT ME AB
info@talentme.se
www.talentme.se



Tack för att du tog dig tid med din ansökan till oss.

Vi önskar dig en trevlig dag.

Välkommen med din ansökan,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Talent ME bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 september 2020
  • Ansök senast: 15 september 2020

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024