OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du i början av din karriär och tycker att det är roligt att administrera och hjälpa till där det behövs? Då kan du vara den som Ergona söker till sitt kontor i göteborg.
Ergona är ett etablerat inredningsföretag som tillhandahåller produkter och bred kompetens inom inredningslösningar för offentliga miljöer. Här erbjuds du ett litet och trivsamt företag med hjälpsamma kollegor och attraktiva produkter i sitt sortiment.
Som administratör på Ergona kommer du att få hjälpa till med varierade administrativa uppgifter.
Uppgifter inkluderar bland annat: Skriva offerter
Göra inköpsordrar
Lägga in uppgifter i systemet
Rycka in där det behövs administrativ hjälp
Din profil
Vi söker dig som är ny i karriären och som tycker om att styra upp och administrera. Du är noggrann i ditt arbetssätt och har inga problem med att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt och därmed hjälpa till det där det behövs. Du är en van Office användare och behärskar svenska i tal och skrift.
Bra att veta!
Du kommer i utgångsläget bli anställd som TEMP-TEAM konsult med goda möjligheter att övergå till en anställning direkt hos Ergona efter avtalad period. Som konsult omfattas du av avtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en engagerad konsultchef som säkerställer att du kommer väl tillrätta på din nya arbetsplats.
Heltid, 8-17, med tillträde omgående.
Vill du vara med att skapa mervärde med Ergona?
Sök tjänsten som administratör redan idag. Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten redan innan sista ansökningsdag.
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Sara Rönneberg Carr, saca@temp-team.se
Varmt välkommen in med din ansökan.