OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en strukturerad person som är mer än bekväm med att använda telefonen som ditt främsta arbetsverktyg? Känns det spännande att grotta ner dig och leta information i olika system? Då kan detta vara det perfekta uppdraget för dig!
Om tjänsten
Perido söker nu en Junior Administratör till vår kund, ett globalt företag med verksamhet inom affärs-, marknads- och kreditinformation. Tjänsten är placerad på kundens kontor i Solna.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Junior Administratör kommer du att hjälpa till med företagets årliga kvalitetsundersökning för deras marknadsdatabas. Det är bland annat du som kvalitetssäkrar att den företagsinformation som finns i företaget är korrekt uppdaterad genom att ringa och stämma av diverse företagsuppgifter. En annan del av uppdraget är att arbeta med uppdatering av befattningshavare inom kommun och region i marknadsdatabasen. Det innebär att strukturerat och noggrant leta upp korrekt information och föra in i system – ett system du får utbildning i vid uppdragets start!
Dina egenskaper
Vi söker dig som är bekväm med telefonen som arbetsredskap och att tar dig ann uppgifter på ett effektivt sätt. Du drivs av att utföra ett gott arbete även om det tidvis inte är lika stor variation i arbetsuppgifterna. Du kan ta självständiga beslut och arbetar strukturerat när du navigerar dig i olika datasystem. Vidare tror vi att du är en omvärldsintresserad, social och trevlig kollega!
Är det dig som vi söker efter?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Erfarenhet av servicebranschen, exempelvis kundtjänst eller sälj
Gymnasial examen
Goda systemkunskaper
Kommunicerar obehindrat på svenska i tal som skrift
Goda kunskaper i Engelska
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 28/2–2023. Start 16/11–2022.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Amanda Delvén som kan nås på mejl amanda.delvén@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33505 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/