OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu noggrann och systemvan person för ett uppdrag inom administration.
Som administratör kommer du att ha en viktig roll i att säkerställa kunds processer och system. Du kommer att vara ansvarig för att hantera inkommande e-post, granska dokumentation, samt säkerställa att allt är korrekt registrerat och uppdaterat i system.
Vi söker dig som har vana av datoranvändning och är bekant med arbete i olika system. Du är noggrann och har en hög uppmärksamhet på detaljer, samtidigt som du har förmågan att arbeta effektivt och självständigt. Meriterande om du har erfarenhet från tidigare arbete inom handläggning eller administration. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Detta är en utmärkt möjlighet för dig som vill ta klivet ut på arbetsmarknaden, utveckla dina färdigheter inom handläggning och systemarbete, och som vill vara en del av en engagerad och professionell arbetsmiljö.
Krav:
Datorvana
Noggrannhet och hög uppmärksamhet på detaljer
Självständig och effektiv arbetssätt
Vi erbjuder:
Visstidsuppdrag på tre månader, heltid med arbete under kontorstid.
En chans att utveckla dina färdigheter inom handläggning och systemarbete
En engagerad och professionell arbetsmiljö
Tjänsten är ett visstidsuppdrag på initialt tre månader med start 3e april och utgår från våra fräscha lokaler belägna i Solna Gate.
Om du är intresserad av detta uppdrag, skicka din ansökan med CV och personligt brev snarast möjligt. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Karolin Andersson på karolin.andersson@barona.se
Observera att vi pga GDPR ej kan ta emot ansökningar via e-post.