OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund
Vi på Delta Consulting hjälper nu vår kund att hitta en junior administratör för ett 3 månaders konsultuppdrag på 50%. Vår kund är en väletablerad aktör inom energisektorn och erbjuder ett spännande uppdrag. Du blir bidragande till ett stort projekt som ska genomföras enligt plan.
Start: Omgående
Längd: 3 månader (möjlighet till förlängning)
Arbetet kommer ske på distans!
Din profil
Vi söker dig som arbetat med administrativa uppgifter hos en större inköpsavdelning och är van vid en supporterande roll. För att hantera uppdraget krävs hög administrativ förmåga och vana att arbeta på ett strukturerat sätt. Som person har du lätt att samarbeta och motiveras av att stödja kollegor och chefer.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Arkivering/dokumentering av avtal och rapporter i olika system
- Administrativt stöd till Projekledare
- Sammanställa dokument och registrera
- Kreditbevakningar
- Supporta inköpsavdelningen med adhoc uppgifter
Skallkrav:
- Erfarenhet av administration från en större inköpsavdelning
- Mycket god kunskap av Officepaketet samt systemkunnig
- Svenska och engelska - God förmåga i tal och skrift
Meriterande:
- Arbetat i en processteknisk miljö
Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!
careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)
Vid frågor, kontakta Olle Olsson på olle@deltaconsulting.se eller 070-402 84 22.
Välkommen med din ansökan!
Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.
Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.
Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson