OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i ett härligt gäng där intresset hos många av dina kollegor är IT? Där du ingår i ett team som koordinerar ärenden, arbetar med garantier och försäkringshantering samt enklare felsökning? Boom! Världens chans är här!
Vad kommer dina arbetsuppgifter vara?
Servicedesken löser ständigt IT-relaterade problem, men din roll är mer av administrativ karaktär. Ditt team ansvarar bland annat för garantirelaterade ärenden från olika kunder. Ni arbetar som ett lag och ska tillsammans ge era företagskunder bästa möjliga service. Du har dagligen kontakt med både interna och externa kontaktytor. I många fall tar du emot felanmälningen från kunden, identifierar vem som äger frågan och skickar sedan vidare till rätt person inom organisationen. Sedan är det du som "äger" ärendet och ser till så att kunden blir uppdaterad om status. Det gäller att vara duktig på att ha koll på organisationens/kundens avtal och kommunikationsvägar. Det är viktigt att du förstår vikten av en bra kundupplevelse, att du vill ge bra service och att du har en hög administrativ förmåga. Om du är IT intresserad och har bra baskunskaper så kommer det att underlätta i ditt dagliga arbete.
Vad har du gjort tidigare?
Du kan tex ha arbetat administrativt eller i en kundtjänst, varit den flinka när det gäller system. Du talar och skriver svenska flytande. Som person är du kommunikativ, serviceinriktad och tycker om problemlösning. Det något slitna uttrycket "spindeln i nätet" är relevant här och du är en person som trivs med att vara den som har koll på läget. Din datorvana är hög och du trivs i en miljö som är tempoväxlande.
Som IT-administratör kommer du arbeta i ett riktigt trevligt team. Ni är klipporna som har koll på det mesta. Ni koordinerar ärenden, hjälper kunden och har stenkoll på läget!