OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kort svarstid! Vi söker en administratör till kund inom bank och handel för att hjälpa till med myndighetsförfrågningar.
Vi söker dig som är noggrann, har lätt för att arbeta i många olika system och du älskar administrativa uppgifter. Du kommer arbeta av köer i olika gruppbrevlådor, söka information i bankens alla olika system samt svara via mejl.
Du behöver ha någon systemvana av olika system, det är meriterande om du har bankerfarenhet.
Rollen är en junior roll. Uppdraget är en del av Quest Consultings konsultverksamhet. Din anställning kommer att vara hos Quest Consulting och du arbetar som konsult hos vår kund. Anställningen är heltid, dagtid, visstid, start omgående t.o.m. sista mars 2023 med möjlighet till förlängning
Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Kontaktpersoner på detta företaget
Quest Consulting