Junior administratör till Swedbank i Göteborg

Junior administratör till Swedbank i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Hos Swedbank får du ett givande och roligt arbete där du kommer arbeta med administration på deras kontor på Lindholmen i Göteborg med trevlig stämning och härliga kollegor.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. 

Ansvarsområden
Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

 I Swedbanks Back Office funktion arbetar du med varierande uppgifter riktat mot hela banken samt i kontakt med slutkund. Dina uppgifter i denna tjänsten kommer främst vara inriktad mot inkommande utlandsbetalningar, men du kommer även administrera allmänna bankärenden. 

Arbetstider
Heltid, 38,5 h i veckan med schemalagd arbetstid. Med goda möjligheter till anställning hos kund efter inhyrningsperiod. Arbetstider är förlagda under kontorstid med möjlighet till en flexibel vardag. 

Kvalifikationer
Här behöver du:
Tidigare erfarenhet från ett administrativt arbete
Ett starkt intresse för ekonomi
Gymnasieutbildning med krav på godkänt i kärnämnena svenska, engelska och matematik
Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Sista ansökningsdagen: 2021-05-26, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Konsultchef Johan Karlsson. johan.karlsson@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 maj 2021
  • Ansök senast: 27 maj 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024