OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av administrativt arbete och är en fena på excel? Vill du få jobba på en arbetsplats där du blir en viktig teamspelare för dina kollegor och chefer? Här har du även möjlighet att själv utforma dina jobbveckor.
Missa inte din chans utan sök idag!
Ansvarsområden
I rollen som administratör kommer du arbeta med fakturering, ha kontakt med kunder och ägare som befinner sig i Tyskland och Varberg. Du kommer även ansvara för inköp, beställningar och ha ett helhetsansvar för kontoret. För att trivas i rollen ser vi gärna att du har erfarenhet inom administrativt arbete. Du som person gillar struktur i ditt arbete och kommer gärna med förslag för at förbättra arbetsmiljön på arbetsplatsen genom event/julfirande mm. I denna tjänst har du möjlighet att påverka dina arbetstider och har även möjlighet att jobba på distans två dagar i veckan.
Arbetsuppgifterna är bla
•Kontakt med hyresvärd, leverantörer och städbolag
• Beställning av mindre inköp för kontoret
• Hjälpa till vid bokningar vid eventuella resor och konvent
• Ansvara för trivseln i allmänna rummen
• Ha kontakt med kollegor/ kunder både i Varberg och Tyskland
• Stötta säljare och VD med administrativa uppgifter
• Hantering av månadsfaktureringar
• Uppföljning av fakturor och avtal
I rollen som söker vi dig som har
•Minst 1 års erfarenhet av administrativt arbete
•Flytande kunskaper i Svenska och Engelska
•Goda kunskaper inom Excel
Meriterande
•Tidigare arbetserfarenhet inom ett IT -bolag
•Tidigare arbetserfarenhet inom ekonomi-administration
Om arbetsplatsen
Vidispine gör det möjligt för företag som arbetar med media att fokusera på sin kärnverksamhet genom att ge enkel tillgång till teknik som stödjer deras affärsbehov. Få maximalt värde från dina tillgångar, rättigheter, medielager och marknad med din plattform.
Vidispine är 50 anställda i Sverige där 40st sitter i deras fina öppna kontorslokal i kista.
Om Framtiden AB
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du att bli direktanställd hos Vidispine.
Rekryteringsprocess
telefonintervju, intervju, träff med Vidispine
Villkor
Start: Omgående
Lön: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, kontorstider
Ort: Stockholm, Kista
Urval sker löpande! Skicka in din ansökan redan idag för att inte missa chansen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996