Junior Administratör/teknisk kundsupport

Junior Administratör/teknisk kundsupport

Arbetsbeskrivning

Vi söker en skandinavisktalande kollega till vårt Customer Service team. Tjänsten är på heltid. Arbetsplatsen ligger med två minuters gångavstånd från Ørestad station, och tar ca 20 minuter med tåg från Hyllie station.
OBS! Arbetsgivare är GfK Danmark A/S.
Välkommen till GfK Danmark! Är du detaljorienterad och har du talang för att planlägga och prioritera? Ser du dig själv som en nyfiken person? Då har vi jobbet åt dig!
Vi söker nu en ny kollega till vårt Customer Service team som ansvarar för Danmark, Finland, Norge och Sverige.
I denna roll ansvarar du bl.a. för att kvalitetssäkra data från våra samarbetspartners. Gott öga för detaljer och förmåga att utveckla goda arbetsrelationer med interna och externa partners är en förutsättning. En stor del av arbetstiden läggs vid kvalitetskontroller av försäljningsdata för att bland annat upptäcka avvikelser i ett tidigt skede, varför noggrannhet är viktigt. Mycket av arbetet sker gentemot utsatta deadlines, varför det ibland kan uppstå flaskhalsar som snabbt måste kunna lösas för att inte kontinuerliga processer ska försenas.
Detta kan vara det perfekta jobbet för dig som har lite/mycket erfarenhet från en administrativ funktion, tex inom inköp, kundservice eller sälj. Har du arbetat med informationsinsamling eller i en serviceposition ser vi det som ett plus men det är inget krav.
Vem är du?
För att lyckas i rollen tror vi att du:
är en positiv och driven person.
är snabblärd och förstår processer.
är intresserad av siffror och detaljer.
kan kommunicera obehindrat på minst ett av de skandinaviska språken och engelska.
har goda kunskaper i Office-paketet.



Låter det spännande? Då vill vi veta mer om dig! Vi arbetar med löpande intervjuer och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så tveka inte att söka redan idag.
Skicka din ansökan med personligt brev + CV till Anette Fritz, anette.fritz@gfk.com


Om oss
GfK är ett globalt marknadsanalysföretag med över 8,000 medarbetare och med kontor i mer än 60 länder. Vi arbetar varje dag för att leverera värde för våra kunder. De flesta av våra kunder är verksamma internationellt och våra digitala trackingtjänster säljs i över 60 länder.
På vårt kontor i Köpenhamn är vi ca 70 medarbetare som har fokus på våra nordiska kunder och detaljhandel. Vi har en mycket flexibel arbetsplats med utgångspunkt i frihet under ansvar och det finns även möjlighet till att arbeta hemifrån.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: GfK Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 augusti 2022
  • Ansök senast: 7 september 2022

Liknande jobb


3 oktober 2024

3 oktober 2024