Junior Affärsutvecklare inom IT till världsledande företag!

Junior Affärsutvecklare inom IT till världsledande företag!

Arbetsbeskrivning

Är du en person som efter noggranna analyser angriper problem på ett konstruktivt sätt? Vill du jobba med att utveckla och designa processer? Då är du varmt välkommen med din ansökan!

Om rollenDu kommer att arbeta med att identifiera och bedöma potentialen i olika processer och utifrån din analys prioritera dem (Shark Tank Backlog). Du kommer arbeta enligt standardiserat processhjul med 5-6 olika faser – urval och bedömning, prioritering av processer, förbättringsområden, beskrivning av relevant datamiljö, design och utveckling, planering och genomförande och godkännande. Processerna som du kommer arbeta med kan vara kopplade till exempelvis onboarding, sälj, training, produktion m.m. Nära kontakt med många andra funktioner inom företaget är en del av jobbet och därför måste du trivas i en roll som är dynamisk och omväxlande.

En stor del av arbetet kommer innefatta att jobba med kundintegreringar, digitaliserings arkitektur och utveckling av företagets e-commerce lösning.

Din profilVi söker morgondagens stjärna inom processutveckling. Du är lösningsfokuserad och ansvarsfull i allt du tar dig an. Det är även viktigt att du har lätt för att sätta dig in i nya situationer och arbetsuppgifter. Vi tar för givet att du vill genuint göra ett bra jobb och har förmågan att se de viktiga detaljerna i organisationen utan att tappa helheten. För att lyckas i rollen är det viktigt att du känner engagemang för verksamhetens utmaningar och lösningar.

Vi kommer att lägga stor vikt på dina personliga egenskaper men för att lyckas i denna roll vill vi att du har:
•Eftergymnasial utbildning inom IT
•Erfarenhet av B2B kundservice eller annan roll
•Grundläggande kunskaper i Excel
•Flytande svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande för tjänsten är om du:
•Behärskar danska eller norska
•Har avancerade kunskaper inom Excel

Om kundföretaget Vår kund är världsledande smörjmedelsföretag med 90 år av innovation och 10.000 produkter. Du kommer att tillhöra den Nordiska Hubben av företaget och även samarbeta med danska, norska och finska kollegor.

Om FramtidenVi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du att bli direktanställd hos kundföretaget.

RekryteringsprocessenVår rekryteringsprocess består av följande steg:
•CV-granskning utifrån skallkrav och meriterande
•Telefonavstämning med Framtiden
•Personlighets- och logiktest•Kompetensbaserad intervju med Framtiden
•Slutintervju med kundföretaget
VillkorStartdatum: Omgående, enligt överenskommelse med hänsyn till uppsägningstid
Placeringsort: Stockholm
Arbetstider: Kontorstider
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse

Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 mars 2024
  • Ansök senast: 30 april 2024

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


19 december 2024

Compliance Manager

Compliance Manager

20 december 2024

Business Process Manager

20 december 2024