Junior Assistant Manager

Junior Assistant Manager

Arbetsbeskrivning

Är du en stjärna på att skapa goda relationer och ge förstklassig service? Är du en ledare som kan motivera och inspirera andra? Då ska du läsa vidare! Som Junior Assistant Manager (JAM) kommer du att ha en viktig roll inom vår avdelning Onboard, Sales & Service (OSS). Du kommer stötta våra OSS chefer för att säkerställa rutiner, arbetsuppgifter och andra moment. Tillsammans leder, engagerar och motiverar ni era kollegor i det dagliga arbetet och främjar samarbete i gruppen. Du är en nyckelspelare för att vi tillsammans skall uppnå en god service till våra gäster ombord!

Några av dina ansvarområden:
- Leda och motivera medarbetarna i det dagliga arbetet
- Ekonomisk administration och redovisning
- Stort fokus på det dagliga arbetet inom hotell, retail och F&B
- Ansvara för leveranser, inventeringar, beställning av varor och back office rutiner tillsammans med OSS cheferna
- Introducera nya medarbetare.

Vad vi kan erbjuda dig
Du kommer att tillhöra vår största avdelning ombord och bli en del av att härligt gäng som ser till att verksamheten flyter på så bra som möjligt och ger våra gäster den bästa upplevelsen.

Vi står för de obligatoriska säkerhetsutbildningar som krävs för att arbeta ombord på ett fartyg, om du inte redan har dem.

Våra fartyg utgår från Göteborg, Halmstad och Trelleborg och du ska kunna utgå från samtliga hamnar. Givetvis planerar vi från hemort så gott det går. Arbetet innebär varierande arbetstider under dygnets alla timmar.

Vem är du?
Hos oss på Stena Line är din personlighet minst lika viktig som din kompetens. Vi tror att du är välkomnande; du har en god kommunikationsförmåga och sprider positiv energi mot alla du möter. Du är också omtänksam; Du ser till att motivera och inspirera andra för att nå gemensamma mål. Du har en can-do attityd och hjälper till där det behövs. Vi tror också att du är pålitlig; du levererar vad du lovat och uppskattar att arbeta mål fokuserat för att alltid driva verksamheten framåt.

Oavsett vilken roll du har hos oss är välkomnande, omtänksam och pålitlig beteenden som guidar dig i ditt dagliga arbete och utmaningar som du kan möta.

Dina måsten:
- Gymnasiekompetens, gärna inom inom Hotell & Restaurang, akademisk utbildning inom Service Management eller annan relevant yrkesutbildning.
- Arbetslivserfarenhet inom service och försäljning
- God datakunskap och systemvana
- Flytande kunskap i engelska och svenska, både muntligt och skriftligt

Meriterande:
- Språkkunskaper i danska, tyska eller polska
- Erfarenhet inom arbetsledande befattning.

Intresserad?
Tjänsten är ett säsongsvikariat under sommarmånaderna juni-augusti. Arbetet innebär varierande arbetstider under dygnets alla timmar och vår verksamhet pågår sju dagar i veckan, året om. Tjänsten är en rederianställning och lönen regleras enligt kollektivavtal med SBF. Du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt, men dock senast 29 mars, 2023. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan.

Om du har några frågor angående tjänsten får du gärna kontakta Josefine Sandh, HRBP, josefine.sandh@stenaline.com eller har du frågor angående rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Hanna Gustavsson, Talent Acquisition Partner, hanna.gustavsson@stenaline.com

Vi undanber oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Om Stena Line
Som ledaren inom hållbar sjöfart har Stena Line Europas största linjenätverk och fokuserar på transport av både passagerare och frakt. Vi är redan över 5,100 medarbetare över hela Skandinavien, runt om i Storbritannien och Baltikum och det är tillsammans vi skapar vår framgång. Resan börjar med oss!

På Stena Line har vi en vision om att allt hänger ihop. Genom att sammanföra människor och varor möjliggör vi tillväxt för både företag och samhället. Vi befinner oss just nu på en spännande resa som drivs av teknik och nya digitala vanor, vilket utvecklar vår verksamhet och skapar värde för våra kunder. 

Att arbeta på Stena Line är synonymt med en säker arbetsplats och en bra balans mellan arbete och fritid. För oss är det viktigt att vi arbetar för att upprätthålla och utveckla en arbetsmiljö som är hållbar, fri från trakasserier och som ger lika möjligheter till alla. Vi tror på jämlikhet, mångfald och inkludering – och välkomnar alla sökande.

Kontaktpersoner på detta företaget

UlfRöbel, Restaurangservicechef
031-360 17 40

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stena Line
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 mars 2023
  • Ansök senast: 29 mars 2023

Besöksadress

Galoppgatan 4, Malmö
None

Postadress

None
Göteborg, 40519

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024

Customer Care Manager to Samsung

Customer Care Manager to Samsung

22 november 2024