Junior Backofficemedarbetare till Klarna

Arbetsbeskrivning

Klarna är en utmanande arbetsplats med spännande karriärmöjligheter där du inte bara får möjlighet att bli ett ess inom ditt arbetsområde, utan även en chans att utvecklas inom andra delar av verksamheten. Om du är en engagerad och driven teamplayer kan du vara personen vi söker!

Paymentsteamet består idag av 26 ambitiösa agenter vars mål är att ge service i världsklass samt att vara en effektiv och driven partner till den övriga kundtjänsten på Klarna. Detta innebär till exempel att registrera återbetalningar, hitta felbetalningar, hantera adressuppdateringar, matcha inkommande pengar till fakturor samt sköta administration kring returpost och kontoavtal.

Vem är du
Vi söker dig som är noggrann, har ett stort kundfokus och drivs av att arbeta i ett högt tempo. För att passa i rollen har du en god analytisk förmåga och datorvana. Du trivs i en snabb, ung organisation som ständigt växer och du vill ha roligt på jobbet. Har du erfarenhet av kundservice och administrativt arbete sedan tidigare är det meriterande. Då vi har daglig kontakt med flera avdelningar på Klarna är goda kunskaper i engelska ett krav, ytterligare språkkunskaper är ett plus.


Klarna erbjuder dig
Klarna erbjuder dig en internationell arbetsplats fylld med smarta och ambitiösa kollegor. Som medarbetare på ett av Sveriges snabbast växande företag kommer din insats göra skillnad och bidra till att ta Klarna till nästa nivå.

Vi går igenom ansökningar och håller intervjuer löpande. Uppdraget som är på heltid startar omgående och pågår fram till den 30/12- 2016. Det kan även finnas möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd som konsult hos Next u men du utför ditt jobb hos Klarna.

Next u
Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ingela Haglund
070-770 31 21
Stefan Lidén
070-7709320
Sandra Gustavsson
070-770 31 20
Rekryterare/Konsultansvarig Ingela Haglund
070-770 31 21
Rekryterare/Konsultansvarig Sandra Gustavsson
070-770 31 20
VD Stefan Lidén
070-7709320
Rekryterare/Konsultansvarig Agnes Reuterskiöld
0707 703 120
Rekryterare/konsultansvarig Anneli Grundfelt
070-7707896
Rekryterare/konsultansvarig Stefan Lidén
070-7709320
Rekryteringsassistent Jenny Solum
070-7707896

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Next u AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Heltid Bemanning
  • Publicerat: 25 november 2016

Besöksadress

Kungsgatan 10 11143 Stockholm
None

Postadress

Kungsgatan 10
Stockholm, 11143

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024