OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen som Bid-manager på vårt Jönköpingskontor får du möjlighet att utveckla både dina idéer och dig själv. Ansök idag för att bli en del av vår värld av high performers!
TJÄNSTEBESKRIVNING
I rollen som Bid Manager på Consid är din främsta uppgift att hantera anbudsprocessen. Dina uppgifter innebär att du skapar anbud, utvecklar nya affärsmöjligheter samt vidareutvecklar affärsrelationer och samarbeten med vår befintliga kundbas. Du ansvarar för hela anbudsprocessen från början till slut, men arbetar tätt tillsammans med vårt bid-team som är placerat i Jönköping. Vi söker dig som älskar att skriva, är noggrann och trivs med våra värdeord entreprenörskap, engagemang och effekt.
Din kompetens:
• God organisatorisk och kommunikativ förmåga.
• God analytisk förmåga.
• Stort intresse av och god kompetens att hantera, skriva och förbereda text.
• Mycket goda svenskakunskaper i tal samt skrift.
Meriterande:
• Tidigare erfarenhet av försäljning
• Tidigare erfarenhet av anbudshantering
• Relevant postgymnasial utbildning
Är detta något för dig? Varmt välkommen med din ansökan, innehållandes personligt brev och CV! Tillträde sker omgående eller enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande.
REBECKA.ELLIS@CONSID.SE
073-759 66 22 Vi ser fram emot att höra från dig!