Junior bid manager till Bonliva

Junior bid manager till Bonliva

Arbetsbeskrivning

OM TJÄNSTEN
Bonliva expanderar sin anbudsavdelning och söker därför en noggrann, effektiv och driven person som vill vara med att driva och utveckla anbudsarbetet.

I rollen som junior bid manager har du varierande arbetsuppgifter där du bland annat kommer ansvara för att svara på förnyade konkurrensutsättningar och skriva anbudstexter. Utöver det kommer du även arbeta med avtalsadministration och prisjusteringar av våra befintliga avtal. Du kommer ha många kontaktytor både internt och externt varför det är viktigt att du är duktig på att kommunicera med många olika personer.

DIN PROFIL
Vi ser gärna att du är noggrann, strukturerad, prestigelös och lösningsorienterad som person, med ett gott öga för både siffror och inspirerande och säljande textskrivning. Du tycker om att driva ditt arbete självständigt men är en lagspelare som backar upp dina kollegor vid behov.

FORMELLA KRAV
- Nyutbildad som bid manager, ekonom eller annan relevant utbildning
- Tidigare erfarenhet kan väga upp för avsaknad av akademiska meriter
- God datorvana, gärna av Mac och Officepaketet
- Goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift är en förutsättning  

VAD VI ERBJUDER DIG
Vi erbjuder dig en utvecklande och lärorik roll i ett expansivt bolag där vi värnar om en omtänksam arbetsplats. Du kommer tillbringa dagarna med ett positivt och energifullt team i våra nyrenoverade lokaler på två plan i centrala Stockholm. Du kommer arbeta tillsammans med och rapportera till en erfaren kollega och få gott om plats att utvecklas och hitta ditt eget arbetssätt och bidra med egna idéer för att utveckla bid-avdelningen.

OM URVALSPROCESSEN
Urval sker löpande med mål om omgående tillsättning, så var snabb med din ansökan! I första skedet kommer vi att ha en telefonintervju som följs upp av en personlig intervju för de kandidater som går vidare. Alla våra slutkandidater gör sedan ett testcase i sista skedet av anställningsprocessen följt av referenstagningar.  

Arbetstider:  Kontorstider 8-17 med möjlighet till flexibilitet. 

Omfattning:  Heltid

Anställningsform:  Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning 

Start:  Omgående

Plats:  Stockholm 

OM OSS
Bonliva är Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsbolag inom vård och omsorg. Sedan starten 2011 har vi agerat efter en vision om en mer jämlik välfärd, för bättre liv. Idag har över 4000 konsulter arbetat för oss, där vi bemannar verksamheter över hela Sverige och i Norge.

ANSÖKAN OCH KONTAKT
Ansökan skickar du direkt här via ansökningsformuläret.

För frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta oss på  work@bonliva.se.

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bonliva
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 november 2022
  • Ansök senast: 31 december 2022

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024