OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på SJR söker nu en junior Business Controller till vår kund inom flygbranschen till deras kontor i Solna. Kunden söker dig som har jobbat i minst 2 år med förbättringsarbete av processer och analyser av b.la olika KPI:er. Uppdraget är start i januari och 9 månader framåt.
Arbetsuppgifter;
Du kommer att jobba på en avdelning tillsammans med härliga kollegor och verksamhetsnära. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer b.la vara;
- Löpande projektarbete och förbättringsarbete kopplat till processer, digitalisering, avtal och system
- Analys och mätning av produktivitet för en personalgrupp
- Management rapportering
- Analys av månadsresultat.
- Följa upp olika KPI:er
Du har många kontakter internt med övriga avdelningar vilket ställer krav på bra kommunikation.
Vem söker vi;
Vi söker dig som har en universitetsutbildning inom ekonomi och har jobbat med ovanstående arbetsuppgifter i minst 2 år tidigare. Du är flytande i tal och skrift i svenska och engelska. Du har stor förståelse för system och du har avancerande kunskaper i Excel.
För att trivas hos kunden bör du vara prestigelös, flexibel och ambitiös. Du har ett eget driv och tar ett stort ansvar för att slutföra arbetsuppgifterna. Du är nyfiken och kommunikativ samtidigt som du är samarbetsvillig. Du är en problemlösare som alltid sprider härlig energi.
Visst låter det som en rolig och spännande tjänst? Varmt välkommen med din ansökan.
Ansökan;
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Anette Skantz. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-01-16.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88