OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För att skapa mervärde till marknaden startar nu Accountor ett utbildningscenter med syfte att supporta kunder i deras vardagliga frågor kring kompetensutveckling av medarbetare. Är du vår nya Junior Business Developer som brinner för att utmana det etablerade, stimuleras av nya kontakter samt har förmågan att kommunicera både skriftligt och verbalt i dagens allt mer digitala värld.
Då vet vi att rollen som Junior Business Developer på Accountor är rätt för dig!
Arbetsbeskrivning - främsta arbetsuppgifter
Rollen innebär att huvudsakligen med telefonen som främsta verktyg få ut budskapet till marknaden om Accountors nya utbildningscenter. Du kommer att vara ansvarig för att kunder och prospekt kontaktas regelbundet.
Arbetet kommer inledningsvis att präglas av uppbyggnad av utbildningsorganisationen där du till en början kommer att vara drivande i att bygga upp kundbasen. Utbildningsteamet består i uppstartsfasen av tjänsteområdesansvarig, studioassistent, utbildningskoordinator samt en kommunikatör.
För att trivas i rollen ska du vara
- Kommunikativ, driven och prestigelös
- Samarbetsvillig och arbeta utifrån teamets bästa
- Gillar att skapa nya kontakter i en kreativ arbetsmiljö
Kvalifikationer
- Vi ser gärna att du har en efter gymnasialutbildning eller motsvarande
- Minst 3 års arbetslivserfarenhet, gärna från liknande uppgifter/bransch
- Meriterande med erfarenheter inom tjänsteförsäljning
- Grundläggande IT kunskaper
- Att kunna kommunicera obehindrat både skriftligt och verbalt på svenska
- Bekväm med att kommunicera på engelska
Välkommen med din ansökan!
Frågor och kontakt
Vi rekryterar löpande så ansök gärna redan idag dock senast den 29 maj 2017. Aktuella kandidater kommer kallas till intervju snarast. Vid eventuella frågor kontakta Accountors rekryteringsansvarig, Kristin Annerstedt, kristin.annerstedt@accountor.se<mailto:kristin.annerstedt@accountor.se>
Om företaget
Vi är Accountor; det största outsourcingbolaget för löne- och ekonomiadministrativa tjänster i norra Europa med spetskompetens inom Redovisning och Lönehantering. Vi har över 100 kontor i sju länder och är idag totalt fler än 2300 passionerade medarbetare som tillsammans hjälper våra kunder att lyckas. Vår styrka ligger i starkt medarbetarfokus, kvalité och teamarbete. Accountor i Sverige har haft en stark tillväxt de senaste åren och idag är vi 330 medarbetare utspridda på totalt 10 kontor i Sverige. Hos Accountor bidrar du till både kunders och kollegors framgång, utvecklas i din yrkesroll och känner stolthet över att tillhöra ett av 2017 års utsedda Karriärföretag!
Accountor ingår i en internationell koncern där möjligheterna till utveckling är stor, där varumärket har en stor potential och bolaget en bra tillväxtplan. Vi erbjuder en gedigen och stabil plattform med tydliga processer för att ge våra medarbetare de bästa förutsättningarna för att göra ett kvalitativt arbete. Hos oss jobbar kompetenta och professionella medarbetare som tillsammans med Accountor vill skapa det bästa för våra kunder. Därutöver använder vi oss av Great Place to Work då vi tror att en positiv utveckling och en fortsatt tillväxt startar med nöjda medarbetare, alltså dig!
Vi erbjuder friskvårdsbidrag och har självklart kollektivavtal vilket medför tjänstepension. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Huvudkontoret i Stockholm ligger centralt, precis intill Vanadisplan, med gångavstånd från både S:t Eriksplan och Odenplan.
Säljare training
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav
Kontaktpersoner på detta företaget
Frida Dynér
Nina Sigurdsson
Kristin Annerstedt
Josefin Gustafsson
Gunilla Lindskog Andersson
Lotta Fylking
Jonna Rickard Lindberg
Jonna Lindberg
Katarina Brygiewicz