OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Addsecure har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Addsecure en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Företaget är en ledande europeisk leverantör av säkra IoT-anslutningslösningar med fokus på säker och kritisk kommunikation och säker data. AddSecure erbjuder lösningar inom flera områden, inom AddSecure Smart Rescue erbjuds innovativa lösningar som hjälper räddningstjänster och andra organisationer att förebygga och snabbt agera på larm, hot och nödsituationer. Förutom av räddningstjänster används lösningarna även i skolor, kommuner, industrier, på evenemangsarenor, hotell och i andra viktiga samhällsfunktioner.
Arbetsuppgifter:
I rollen som Junior Customer Service Manager arbetar du i en bred roll där du kommer att vara bryggan mellan det operativa och det strategiska. I din roll arbetar du operativt tillsammans med teamet med fakturahantering och administration. Du ansvarar även för att planera och koordinera den dagliga avtals- och fakturerings verksamheten inom teamet. Du kommer att stöttat teamet och hantera svårare ärenden och det dagliga beslutfattandet. Du kommer även arbeta strategiskt med att underhålla och uppdatera masterdata samt kvalitetssäkra faktureringen på månadsbasis. Därtill har du även daglig kontakt med andra avdelningar för att säkerställa hela processen.
• Planera och koordinera daglig verksamhet inom teamet
• Faktura och avtalshantering
• Stötta teamet i svåra frågor och beslut
• Kvalitetssäkra faktureringen på månadsbasis
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Du har någon eftergymnasial utbildning eller motsvarande relevant arbetslivserfarenhet
• Du har tidigare erfarenhet av någon form av administration och/eller service
• Du talar och skriver obehindrat svenska samt har mycket goda kunskaper i engelska
• Meriterande att tidigare arbetat i en roll som teamleader
I denna rekrytering lägger vi stor vikt på dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen som Junior Customer Service Manager tror vi att du som person är öppen och har lätt att anpassa dig efter nya situationer. Du är tekniskt lagd och har enkelt att förstå ekonomiska samband. Du tar alltid stort ansvar för dina arbetsuppgifter och missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt. Vi tror att när en utmaning dyker upp tänker du direkt på hur det kan lösas. Det gäller även frågor som inte direkt har ett givet svar. För dig faller det sig även naturligt att stötta och motivera dina medarbetare för att komma framåt. Du tänker också proaktivt om hur du kan förbättra förutsättningarna och arbetsklimatet för både dig själv och dina medarbetare.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Södra Stockholm / Telefonplan
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Junior Customer Service Manager, Junior, Service manager, customer service, Fakturahantering, Avtalshantering. Billing, Administration, Admin, Support, Team leader, Teamledare, Grupp ledare, Addsecure, Södra Stockholm, Stockholm, Telefonplan, Heltid,
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund